★ boring

Min älskling har ridit idag! Helt själv, jag höll inte i alls =) Han tyckte det var jätte roligt, såklart =)



Min lilla ryttare! Ska garanterat köpa en liten ponny till honom! Kanske åker ut på Tisdag och rider med honom? Det skulle han garanterat uppskatta! Jusste, har ingen bil. Morr suck stön å stånk. Vill vinna pengar så jag får en liten bil. Är så otroligt låst!!! =(

Micke spelar tv spel. Jag har tråkigt. Jag får inte till det där med Wii. Köpte ett häst spel med tävlingar och grejjer men dom där jäkla handkontrollerna blir jag galen på! Jag vill ha en gammal hederlig a´la Playstation. Mycket enklare!

Underbart avsnitt på One Tree Hill, blev ledsen i ögat när det var slut...Vill bara ha meeeeeeeeer.

Annars då, vad har hänt idag? Skulle träffa Eme en sista gång, vi skulle bara till Tälje en snabbis och byta en grej, men det drog ju såklart ut på tiden, *suck*

Vad fasiken ska man hitta på? Gud vilken tråkig söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Linda

Snutte!! vad söt han är det lilla odjuret... Men man kan tro att det är en 5 åring som sitter på häst ryggen å inte en 3 åring... Moster lilla lochness odjur...



Pussa han från mig....

2009-03-29 @ 23:58:59
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Hörru gums, du får skicka över lite bilder från helgen som du tog :) Puss

2009-03-30 @ 18:44:15
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0