★ I´m inside, open you´re eyes...

Lite dregel blev det idag. Hela SSK va på Kringlan idag, ett helt lag fullt med heta hockeyspelare. Det blev varmt av att stå där. My god. Det borde finnas gränser för hur het man får vara. Allihopa var ju utom gränser. Herregud *phuuu* Va tvungen att gå ut och ta luft =D

Annars så är jag JÄTTE fest sugen, en kryssning hade verkligen varit på sin spets nu. Men men...det blir till att ligga i soffan till melodifestivalen och pilla navel. Lyssna till låtar man redan hört och bara ha allmänt tråkigt. Jag ska nog gå och lägga mig innan Micke ikväll, så jag hinner somna innan han kommer. Hoppas jag får sovmorgon också. Hehe, vill sova mycket tack...=D

Jag har verkligen ingenting intressant att skriva...

Handcreme tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0