★ men tråååk

Internet har varit nere, men nu är det fixat. Är man bäst eller är man bäst? =D Äntligen har jag min kära dator igen. Klarar mig inte utan den, lite av ett beroende? Finns dom som säger det iallafall ;)

Har skaffat mig en massa scrapbooking grejjer. Så nu har jag en premunation på var fjärde vecka/157:- så får jag hem ett välfyllt kit! Har redan 3 paket av dem hemma så jar har ju massor =) Måste bara veta hur jag ska börja! Måste gå en kurs eller nåt...

Jag har verkligen ingenting intressant att skriva! Så tråkiga inlägg nu för tiden, tycker synd om er! Små rackare...

Jag fryser, elementen är på men det hjälper ju inte. Jag fryser verkligen tuttarna av mig. Burr!!

Nä men vafan. Detta blir ju ingen lycklig utav!

Hej då

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe..alla är inne i scrapbookingen..Själv har jag "bara" fått mitt första än så länge men de andra borde komma här i dagarna..Men jag har startat..De är bara sätta fart så kommer ideérna av sig själv! :)

Kram

2009-03-20 @ 07:50:27
URL: http://www.metrobloggen.se/carnovken
Postat av: Emelinda

Bloggning och scrapbooking verkar vara de största intressena numera ;)



Är vi välkomna nästa helg? Vad har du för planer? Vi sover hos syrran fre-sön. Puss

2009-03-20 @ 08:03:16
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: micke

du är rutten ida . du är data beroende så fort du stänger av den så frågar du vad vi ska göra eller jag har tråkit

2009-03-20 @ 16:31:54
Postat av: micke

Jag Älskar dig min lila pysslare..

2009-03-20 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0