★ murvel



Eftersom Patrik har sovit i Williams rum denna vecka så har William sovit i våran säng.
Så här låg han igår när jag skulle krypa till kojs...=)




Nyduschad fis

Jobbat idag, Wille sover och Micke vetifan var han är, här sitter jag. Blev väääldigt trött bara för det.
Hjälp. Ska nog hämta ner täcke och kudde att kura in mig i, fryser lite. Lägga mig i soffan och bläddra bland tråkiga kanaler. Är ju aldrig någe vettigt på tv, man undrarju vad man betalar för.

Wille vägrar ju ta sin medicin så nu hostar han där uppe. Det har slarvats vääääldigt mycket med den på senaste tid. Inte lätt med astma... Och inte lätt med en skitunge som verkligen vägrar att ta den, det är ju ingenting som man kan  tvinga i honom, han måste ju andas själv liksom...

Jag hade massor att skriva om egentligen...hmmm...

Nu ska jag in på Facebook och lägga till en karl som jag träffade på bussen. Haha. Läskigt att man ibland hittar någon som man har så mycket gemensamt med. Eller som han sa "Kopia av sig själv" vi hade jätte trevligt, han bor här i byn.

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Söt han är då ditt lilla odjur... ;) Eller ska man säga STORA odjur... Lochness odjuret.. hihi...



Krama å pussa han från moster Bästa snygga Linda...

2009-03-05 @ 19:42:10
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0