★ Najti najt

Jag GLÖMDE BORT att se på Parlamentet. HUR kan man glömma en sån grej??

Har varit helt körd idag. Har tillochmed sovit middag! Så extremt trött hela dagen. Förstår inte varför, fick ju sovmorgon tillochmed, i snickarns säng. Micke snarkar så förjävligt att jag hade inge val. Va tvungen att sova nån annan stanns. Smög in till Willes rum och la mig i sängen, låg och lyssnade på Wille där han snusade i sin säng. Sedan vaknade jag när han smet över till våran säng, han tände lampan och smög in till vårat rum men han såg mig aldrig.Jag ville inte visa mig heller eller säga nåt, kanske jag skrämmer livet ur han ju! haha

Jag är så äcklig, har inte duschat än. Ska göra det nu, promise!

Äh. Duscha och sova. Förstår inte varför jag är så trött.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0