★ Kyrkemäki



Behöver jag ens skriva att Micke var bra slirig igår med tanke på hur lite som är kvar i denna från början obrutna flaska?
Helt själv hällde han i sig detta. Kl 2 inatt vaknar jag av att han hulkar i sömnen, men han är omöjlig att väcka så jag ställer en hink på golvet och orkar inte bry mig, så jag kröp ner i Patriks säng istället. Så jag fick sova ut min skönhets sömn utan att få en spya över mig. Han var bra bakfull, eller ja, det är han ju fortfarande. Men vi har varit på dop idag så jag tvingade han att uppföra sig normalt! Det är fan pinsamt och komma bakfull på dop. Det är olagligt. Tur att jag stoppade honom från att shotta Mintuu. Ojojoj. Då vet jag inte hur det hade slutat. Usch.

Tack Eme,Larsa,Kenzie och David för en super trevlig kväll! David; Träningsvärk?

Dopet var iaf helt underbart! Jag älskar dop. Och bröllop. Joline somnade i pappa Cribbes famn, vet inte om hon var uttråkad eller nöjd? ;) Fick med oss typ en matkasse med fika, dom hade bakat sjukt mycket!
Vi stannade kvar och hjälpte dom att städa undan. Jag diskade allt och Micke ställde undan det. Andra vänner städade klart lokalen, men köket var liksom mitt område. Dom var jätte tacksamma så det var ju kul =)
Å Camilla var ju sjukt snygg som alltid! Hennes klänning var helt underbar...Vill ha!  Eller hur Carro,, passar som en falukorv ;)

Släcka ner en timme sen då, lagom till fotbollen börjar. Linda: Synd att inte Zlatte är med! Och så saknar jag min egna Dragon Drake Dragge. ;) Linda älskar smeknamnen som Zlatan och Dragan har fått av mig...;)

Annars så är utslagen kvar, har stoppat i mig 10 härliga kortison tabletter idag, det skulle vara smärtlindrande men har fortfarande ont, trodde kortison hjälpte direkt men jag kanske trodde fel...

Nähe hörrni...Lägga sig i soffan och pilla sig i naveln? Kolla på Robinson...sen släcka ner och mysa med karl en timme, sedan fussball. Nice.

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Tack själv hjärtat! Nästa gång är det ni som får komma hit :) Här har du en som har träningsvärk efter boxningen iaf. Haft sjukt ont i ryggen idag, att jag var kräkfärdig!! Massa kramar

2009-03-29 @ 19:00:20
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hon var sjukt het i sin klänning!

Falukorv, YEPP!

Kram

2009-03-30 @ 08:11:47
URL: http://www.metrobloggen.se/carnovken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0