★ Ja jävlar ja...

Skadad kväll igår...Å herregud vad roligt jag hade! Det blev party hemma hos Cattis sedan begav vi oss in till Tälje för mer party. En jäkla massa dans blev det! Frida och Cattis blev tafsade av samma fjälltröjje gubbe som stod och log hela tiden. Cattis bestämde sig för att visa vad hon går för på dansgolvet och hans blick brände fast på hennes rumpa. Kåtgubbe på 40+ med stickad tröjja med fjällmönster *asg* Sexy mother fucker.

Det blev mycket Pippi parodi under kvällen, jag och Cattis har tittat på you tube på sjuka parodier på Pippi och andra Astrid filmer...



Cattis sätter på Frida hennes skor, Cattis hittar inte hålet men Frida ser nöjd ut?



Visst måste jag väl räcka ut tungan här? Värsta jätte läppen annars ju *S*



"Vad gör vi i den här djungeln?"



Party alive till Michael Jackson- Billie Jean! Vad annars?



Cattis?



Alla utebord var fulla med dessa. Våran teori är att Pippi was there and left some freckles from her bullfitta.



Tobias? Hette han så? Trevlig kille med ett rejält bög garv.



Frida, var är dina pupiller???



Sexige Bob! Eller Allan? Han va från Skottland och lite puckad? Jag började prata snobb engelska med honom och då frågade han hur länge jag bott i London. Hahahaha nonono sa jag "You are från Scottland, were´s your rutiga kilt skirt?  With all the balls under it and all that?  "I´ve got balls!!!"  Nä jag vet inte, vi fick inte ut någe vettigt av våra sjuka samtal. Men de andra fick sig lite härligt skratt, det kan man väl bjuda på?

Så annars så har jag fått bakfylle mat idag, Oxfilé pizza med beasås och vitlökssås. Härligt underbart gott.

Micke har borrat upp halva inredningen till klädkammaren och kläderna hänger på plats, skjutdörrarna är beställda och inväntas att levereras hem till dörren. Nice, snart kanske man blir klar med saker och ting? Sedan är det tvättstugan som ska genomgå en förvandling.

Vi har varit ute idag, William har cyklat, vi har röjt i trädgården och lekt i lekparken. Härligt väder har det varit! Men nu, ja då snöar det?? Why?? Vi har knopp på buskarna och blommorna tittar upp i rabatten, det sista jag vill ha just nu är snö.



Det här var kul!



Han ville ha snö... Men den åkte in i garaget och jag hoppas att den stannar där till nästa säsong!

Jahapp, snart börja med middagen då, om 2 timmar börjar One Tree Hill. Höjdpunkten varje söndag!

Tjejer, tack för en sjuk kväll igår! Vet inte hur många personligheter jag och Cattis hade igår? Vi var verkligen alla möjliga- utom oss själva! Precis som det brukar vara!

Å tack Nicko för all skjuts, stackare *asg*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fan, hur lång är din lillsnubbe? Min når knappt ner till pedalerna =(

2009-03-22 @ 20:01:20
Postat av: Emelinda

Hahaha låter som om ni haft en sjukt galen & rolig kväll :D Puss

2009-03-23 @ 11:58:19
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser att Frida äntligen har hittat sin "soulmate" :-D Good for her!

2009-03-24 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0