★ very good

Sådärja, då är det tyst och lugnt i hushållet. Man får passa på att njuta!
Lillfis sover och Micke drar snart iväg på fotboll. Sånt gillar vi =D



Bra match mellan SSK-AIK, trodde faktiskt att AIK skulle ta hem det men icke då, jag är NÖJD! Bra där era söta små spelare. Skulle vilja vara med i erat duschrum just nu. Får jag? Bjurström ja tack.

Har jobbat idag, chefen kom förbi och jobbade några timmar, jag gillar verkligen henne, men som vanligt så fick jag schemat ändrat ;) Så jag jobbar lite extra imorgon, jag och Vicki ska skaka rumpa ihop. Shake my rrrrrrrruump!

Nähe, ringa Runk Benke, klippa å måla naglarna, kanske ringa Adolf och hans sju vänner också? Se om hon lever idag...

A men herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0