★ Guten Morgen

Kvart över 7 vaknade William. Som inte kom in till vårat rum för att gosa, utan gick ner och satte sig i soffan.
Nu sitter han ingosad i en filt och tittar på barnprogram. Jag är helt slut idag, igår var jag utvilad och avslappnad och nöjd hela dagen men idag sitter jag bara och gäspar... Har så ont i bröstet. Obehagligt, det strålar ut runt sidorna, men är värst under tuttarna.
Micke har snart hostat ut sina lungor tror jag...Och han som ska på kalas idag, det är nog bäst om han håller sig hemma. Men orka lyssna på hans extrema hostningar!! Hjälp...

Jag fyller år nästa månad! =D Då önskar jag mig virke till en trall! haha, jag är så vuxen ;) En trall på framsidan med fina möbler på, åh, vilken dröm =) hihi. Jag brukar inte önska mig saker på mina födelsedagar men i år har jag en hel lista ;)

William sitter och läser Hemmets Journal *asg* Plutt... Den tidningen är fan bra, bättre än Vecky revyn och annat sånt där skräp. Ytliga tidningar som handlar om smink och bantning. Nä du, Hemmets Journal innehåller det som alla andra tidningar glömt. Ja jävlar, ett under att jag fyller 25, borde va 45 ;)

Ska nog bli skönt att jobba för Mickes hostningar är så HÖGA och jobbiga! oooooooh.

Vad ska man skriva om? Händer ingenting i mitt tråkiga liv...Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0