★ Växtvärk



Min skrutt som vaknade av växtvärk. Ingen ovanlighet i detta hus! Bar ner han till soffan och i med alvedon sedan somnade han skönt. Jag är trött och vill gå upp till sängen men jag kan ju inte lämna honom här nere. Och att bära upp honom för trappen när han sover är stört omöjligt! Fick knappt ner han för trappen ;)

Cattis har varit här och myst med oss. Hon köpte med sig lite gott så har vi tittat på idol. Jag har gödit henne med min lasagne. Som var pepparstark =D Hehe *oops* Men den var god ändå! Wille proppade i sig och ville ha mer.

Jag längtar till Oktober, då kommer "min" frisör och ska klippa frilla på mig! Vill ha frilla nuuuuuu!!! Håller på att sparar ut till min normala hårfärg nu, så jag kan slinga den ljust sen...Den har växt ut en bit och det är bra =D

William älskar Iris! Han tycker verkligen om henne. Han ska göra ALLT! Sitta bredvid i bilen, vika ihop och lyfta in vagnen, köra vagnen, blanda mat, skaka flaskan, ge maten. You name it. Tycker om denna bild massor. Wille ser så tillfreds ut =) Å han ser inte ut som 3 år? Ser ut som en tonåring ;)

 

Jag ska nog spela tv spel tills Micke kommer hem, vågar ju inte lämna soffan ifall han rullar ner och slår i bordet.

 

Puss å hej.


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Vilken mysig bild på William & Iris! Och som du säger så ser han inte ut som någon liten treåring :)



Ida, du måste komma o hälsa på någon helg!! Jag bjuppar på en utekväll. Får schasa iväg karln o så tar du & Kenz en roadtrip hit vettja :P Måste ju fira oss alla som snart fyller gamla. Puss & kram

2009-09-23 @ 11:12:17
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Beatrice

Jättefin bild på William och Iris... så söta!!! :)))

2009-09-25 @ 09:52:19
Postat av: sofija

Sikken söt bild på Wille och Iris.



Ses imorgon!

Pusses

2009-09-25 @ 11:43:10
URL: http://metrobloggen.se/sofija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0