★ Jomenvisst



Min William har varit hos tandläkaren idag! Han var jätte duktig min lilla skrot! Han fick bra betyg från läkaren, men iochmed att han har astma och tar medicin dagligen så kan han börja med flourtabletter nu, då medicinen skadar tänderna. Men allt såg bra ut och inga hål! Flourtabletterna är endast till för att astmamedicinen är som den är... Min lilla jätte <3

Var hos bm idag, alla prover var bra, låååga nivåer av vita blodkroppar men absolut ingenting att göra nåt åt. Järn och socker och blodtryck var bra! Så himla skönt, hoppas bara att det håller i sig nu =) Men jag har gått upp i vikt nu, fasen också ;) 3 kilo har jag lagt på mig...Men det är väl helt ok för att vara i V.25? Eller?

Lyxmiddag blev det idag, fläskpannkaka- mmmmmmmmm



Den bubblade fint inne i ugnen =D

Ojojoj  vad William är trött, sitter i soffan och nickar =D Han har varit på Kolmården i 2 dagar denna veckan, haft super kul! Och så full rulle på dagis idag. Jag vaknade 6:30 imorse av en kissblåsa from hell, kunde inte somna om sen. Så typiskt, eftersom William sov till 8. Men men...imorgon blir det väl tvärtom, min otur =P

När William har somnat så ska jag och Micke mysa, synd att alla ljusen är slut... Jag vill bara krypa upp i hans famn och somna till hans underbara kill på ryggen. Jag LÄNGTAR!  Älskar dig Mikael Neiberg- världens bäste make och far <3 <3 <3

Vad ska man hitta på imorgon då? Micke vill bli väckt kl 12. vad ska jag och mini adolf fördröja tiden med så länge?
Någon som vill underhålla oss? =P

Ååå jag är så lycklig, hösten är på intåg!! Alla uteblommor börjar mojna och 2 nätter i rad har jag frysit av att bara sova med påslakan, nu är det dags att stoppa i täcke! Wiiihoooo!!! December- here I come!!!

Och vinterkläder från Polarn o. Pyret har vi hittat, ruskigt snygga!! Det bästa av allt? Svärmor betalar hela setet =D YES!!
Hon frågade om hon fick Williams vinterkläder som han hade nu i vintras som hon kan ge till sitt ryska sommarbarn. Så köper hon nytt till William.... Jag tackar inte nej!! haha.

Nähepp, ta en magtablett känner jag! Hoppas morgondagen blir en bra dag =)

Puss på er alla amöbor

Kommentarer
Postat av: Cattis

Gu´vad gott med fläskpannkaka!!! dregel

2010-08-27 @ 22:19:08
Postat av: Jossan

Ja fy fan, behöver jag säga att jag INTE ser fram emot morgondagen? Men vad är det för nåt bra somdu betalar, hur funkar det? Går det även om man går privat?

2010-09-01 @ 16:50:41
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0