★ Sommarbilder










Världens bästa biltvättare!



Snygging



Furuviksbadet!



Killarna fick dra det tunga, vi gravidos gled med



Vad man inte ser är att han tar kort på sin nakna, åmande fästmö.



Man orkar ju inte gå hela tiden =P





Vincent förklarar, William funderar



Rallyförar´n



Roligt att köra bil =)



Invandrarna grillar korv



Stranden vid stugan



Morgondopp!



Ojda, den blev visst fel vinklad! Men 2 gravidos =D



William äter vinbär från grannens buske =D





Nyrenoverad hall








Nu ska trappen slipas och målas också! Håhåjaja =)



Vi vill inte vara med på kort!



Den superfina barnvagnen som jag ska glida runt med =D



Tidningar och Post fick jag av Cammen efter att ha varit kattvakt och cykeln med blomman fick jag av grannen efter att ha varit blomvakt.

Där fick ni se lite sommarbilder =) Min älskade son ligger i soffan och tittar på en hyrd film, äter popcorn och dricker saft =) Popcornen luktar väldans gott så snart dyker jag ner och äter upp dom =P

Annars har jag precis avslutat min penicillinkur, det var ju underbart! I torsdags var sista tabletten. MEN, var hos läkaren idag för jag har haft ont hela helgen, och...infektion IGEN. Jippiiiii. Läkaren tog blodprover och bokade in en akut tid hos barnmorskan här i Trosa då min bm är på semester. Hon ska kolla upp mig och med provsvaren så ska de lägga upp en vårdplan om jag förstod det rätt. Penicillinen hjälper ju inte mot mina infektioner och läkaren vill gå till botten med detta. Så imorgon ska jag till bm så får vi se hur vi gör...

Annars så är renoveringen i hallen så gått som klar, böjen in till köket ska målas bara...

Vad ska man göra till middag då? Gjorde min godaste lasagne någonsin till lunch, men vad göra till middag?

Nähe, popcornen lockar verkligen! Hej så länge =P

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Määäh hallå, bort med alla dumma infektioner!!



Krya på dig gumman! PUSS

2010-08-02 @ 17:34:35
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: sofija

Vad fint det blev i hallen!:)

2010-08-03 @ 18:18:02
Postat av: Fitri

Massa fina bilder ju!! Måste fan oxå uppdatera min blogg.. Blää =P

O hallen blev jättefin!! Hoppas fan att ni kan få njuta av den i några år nu o slippa läckage o äcklig renovering?? Gissa om jag längtar tills allt här hemma är färdigt..!?

Vad har BM sagt nudå om din infektion?? Måste ju få ordning på det där gums ;) Älskar dig..

2010-08-04 @ 13:03:42
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0