★ glad

Hej hopp snopp!

Igår vad jag väldigt ostabil, mycket beroende på att jag inte fick någon sömn. Efter många liter tårar igår och barnvakt så fick jag chansen att samla tillbaka min energi. Med romantisk entricote middag, massor med Micke mys och EN NATTS SÖMN så vaknade jag som en ny människa. Glad och positiv! Härlig känsla!

Idag fyllde min svärmor år, så vi var där och lämnade paket och åt lunch. När vi kom hem sen så bakade vi lussebullar och medans degen jäste så klädde William julgranen. Den kommer alltid upp tidigt i detta hem för dagen efter jul åker den in i garaget igen. All pynt försvinner för då är julen över. Tycker vi =)

Fitri var här ikväll, vi har inte setts sedan i somras typ... Klockan går alltid fort när man har sällskap. Men nu har hon återvänt hem och klockan tickar sakteligen på igen. Funderar på att ta en dusch... Få bort sminket och svetten.
Man känner sig ju så het när man svettas konstant =P haha, eeeuuuuw.

Det snöar ute nu, det är mysigt =)

Nähepp, har inget kul att skriva... Tjoflöjt på er alla Adolfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0