★ Krösa-Maja

Idag har vi varit ute på premiär turen med Linnéa! Det var svinigt kallt och det ilade i mina tuttar så jag fick gå och hålla i dom! haha. Jag ska helt seriöst låta sy upp en dun-bh! Tänk vad skönt, ingen mjölkstockning innanför ett par såna täcken inte =P



Min familj är så komplett <3



William var förste driver =) STOLT storebror! Ojoj



Lite hopp i snödrivor måste ju hinnas med



Herre på täppan!







Har ingen blixt på min mobil, blir så dåliga bilder. Med kameran vet jag inte hur man gör när man överför bilder.
Men vem är hon lik? *fniss*

Det enda jag har gjort idag är att ha ammat och lagat mat! Helt sjukt vad hon har ätit!! Vi har till och med skjutit till med tillägg mellan varven, bara 20 ml ur drick kopp. Men ändå... Säger som på Klitteholm; "Assåååå shiiiiit" möhöhöhö
Det är bra att hon tokäter då hon gått ner massvis i vikt =( Min lilla skrutta har krympt! Och då får jag mera mjölk så jag får gott sitta där i soffan med lökarna i vädret och mata lilla Krösa-Maja tills hon storknar. Fast det är nog jag som storknar mest =P Men det är ju sååå myyyyys <3 Iiiiiiiiiih.

Nähepp, om jag skulle ta över skruttan från Micke, han håller på att somna i soffan... Skicka upp han för att sova så han är pigg imorgon, jag antar att jag får mata all night long!

Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Gu´vad hon är lik dig Ida!! O lite moster Linda tror jag.. =)

2010-12-13 @ 21:31:13
Postat av: Ida

Jag tycker också att hon är lik Linda!!

2010-12-13 @ 21:33:11
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0