★ Lycklig

Tänk att jag och Micke har varit gifta i 5 år idag <3 Tiden går så fort! Livet med dig älskling är underbart! Tänk att jag skulle få ett sånt fantastiskt liv, och det är allt tack vare dig min lilla snutplatt. Om 2 månader firar vi 10 år som par och det känns helt overkligt. Jag hade precis fyllt 16 år när vi träffades och jag blev dökär i dig på en timme. På en timme var jag hooked och kunde inte få dig ur mina tankar... Då bjöd du hem mig på te och makaroner och film. hihi... Du var 21 år, MY GOD 21 år bara... Körde runt i din svarta Honda Civic med världens musik anläggning, jag hörde 3 mil ifrån när du var på väg <3 Technon på det högsta...hihi. Jag är lika kär i dig nu som då. Om inte ännu mer kär? Du betyder ALLT för mig och att du givit mig 2 underbara barn är ju... Ja det är ju? Jag kan inte sätta ord på det! Jag älskar dig så jävla mycket Mikael Neiberg, tack för att du vill dela ditt liv med mig!



Våran familj är så otroligt komplett och jag kan inte be om något mer.
Om ni bara visste hur lycklig ni gör mig!! Herregud <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Tack du själv!

Vad säger man om en sådana smikrande ord.

Älskar dig massor också Ida. Gott nytt år

2010-12-31 @ 16:16:10
Postat av: Emelinda

Och ni är lika söta då som nu!! Minns verkligen hur du trånade efter Micke :P

2011-01-02 @ 20:30:40
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0