★ Prutt



De här två flugskitarna leker i snön under våran promenad.
Jag fick gott stå med barnvagnen och titta på =P Så kul det kan vara med snö? haha

Vad har vi gjort de senaste dagarna? Varit på promenad... igår åkte jag och barnen in till Södertälje och handlade lite, jag var på jakt efter en stickad dress från Newbie men den fanns inte kvar =( Sååå himla synd. Vill verkligen ha den till Linnéa och har sökt på både Tradera och Blocket men de finns ingenstans. Tråkigt!
Köpte blandannat denna Babybok från Åhlens:



Tycker det är en vacker bok men smart innehåll



En tjock bok med flikar för olika stadier. Fickor och ytor för fotografier.

Cattis kom till Tälje för att möta upp oss, så vi drog en repa i centrum, det var mysigt! =)
Men när vi skulle hem så var det tvärstopp i parkeringshuset. Dom har ju satt dit bommar som åker upp och ner när man ska ut och dom hade ju såklart låst sig så hela parkeringshuset var full med bilar som skulle ut. Föräldrar stod och vaggade sina barn och folk sprang hit och dit, väktare fick ta skit från arga gubbar och jag själv började bli väldigt stressad efter 30 minuter med en knorrande bebis som började bli hungrig. William förstod ju situationen så han var ju iallafall ett trevligt sällskap =) När det ÄNTLIGEN var våran tur att åka ut så gick det inte "Ej inloggad" stod det på displayen och bommen var röd. Ja men konstigt då eftersom bommen var öppen när jag kom och det stod "Fri parkering" Inte fan loggar jag in då?? Öööh. Och det var tydligen inte bara jag dårå eftersom i stort sätt ingen kunde åka ut. Ringde till kundtjänst men ingen svarade, kön bakom mig var LÅNG! Det enda jag kom på  var att ta ur barnen och gå tillbaka för att logga in och när Wille hoppat ut och jag hade bilbarnstolen i handen så svarade tjejen i kundtjänst. Hon var lika otrevlig som jag men hon öppnade bommen iallafall, efter 18 frågor om när jag kom osv...oväsentligt!!! Vid detta läge försvann William och jag stod där och skrek efter honom, fan vad rädd jag var!!! Han stod bakom bilen och blev livrädd så han började böla och kön bakom mig var ännu längre... Herregud, katastrof! Det var skönt att komma hem =P

Idag vetitusan vad vi ska hitta på. Jag är lagom trött då Linnéa har ätit varrannan timme inatt *gäsp*
Vill bara sova...



Glutta in kinderna =D Mysimyyyys.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Sötfiiiiisen :) Kan tänka mig att det blev fullkomligt kaos i parkeringshuset, särskilt så här i mellandagsrean också!!

2010-12-28 @ 11:11:09
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Sofija

Sötfrö!:)

2010-12-28 @ 12:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0