★ Sprängdeg

Idag har jag och William gjort pepparkakshus. Vi har inte hunnit med det alls så det fick bli idag istället, bättre sent än aldrig ;)

Jag och William har uträttat lite ärenden i Trosa idag. Med en skrikande bebis i bilen fick vi stanna vid vägkanten och ge henne napp. Hjälpte en stund... Svängde av hos mamma för att amma och när mamma lyfter upp henne så rapar hon sen somnar hon om. Men gaaah ;) Så jag och William lämnade kvar den sovande bebisen hos mormor och åkte själva. Det var klart på 30 minuter och hon hade sovit hela tiden =)

Idag är jag trött som ett hästarsle och jag känner mig som en urusel mamma. Med ett spelat intresse låter jag trevlig när William pratar med mig. Allt jag vill är att få sova... Min bebis har varit vaken i stort sett hela natten. Jag fick sova mellan 03:30-05:00. YES! 1,5 timme... Jihaa. Våran bebis är så missnöjd nuförtiden, vet inte vad vi gör för fel =(
Känner mig otillräcklig och värdelös...

Annars så längtar jag till Fredag. Då firar jag och Micke 5 årig bröllopsdag så William ska sova hos sin farmor då... Då ska jag och Micke ha en romantisk dag och en super romantisk kväll med oxfilé och annat smarr!
Så imorgon medans Micke besiktigar bilen så ska jag och William inhandla allt på Willys medans Linnéa är hos min syster. Hon bor granne med Willys så det kändes som en smidig lösning ;)

Nehepp. Fröken Missnöjd gnäller som vanligt. Got to go.

Kommentarer
Postat av: Sofija

Det tar ett tag innan ni kommer in i alla rutiner. Du är inte alls en värdelös mamma!

Sov när hon sover eller passa på att vila om det inte går att sova just då.



Om några veckor kommer hon att ha kommit in i rutiner och du kommer också känna dig mer varm i kläderna. Det är en omställning att bli 2 barns mamma:)



Puss på dig mig sköna höna!

2010-12-29 @ 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0