★ Loppmarknad...


Japp, på Lördag ska vi stå på loppis lilla familjen Neiberg. Har redan samlat ihop sjukt mycket grejer och då är vi inte ens i närheten av garaget än, DÄR finns det pryttlar. Gamla ÖB i Slöddertälje har loppmarknad, man hyr bord för 50 kr så kommer massa babbar och köper upp skiten, hur bra som helst!

Men, vem vill handla på loppmarknad egentligen? Då går jag hellre på Lusmarknad, HAHAHAHAHA. Ja det va kul.

Ledig idag, lämnade av William på dagis, han blev så glad, han sprang ut till sina kamrater i snön utan att knappt säga hej då! Han har så roligt på dagis mitt lilla hjärta <3 Ska hämta han klockan 2 och då ska vi mysa! Så underbart att få vara ledig, sist jag var ledig var i Måndags förra veckan, så detta är välbehövligt kan jag lova. Vi hyrde film och låg i soffan och latade oss i förmiddags. Men nu har Micke åkt till jobbet och jag ska snart hämta William som sagt.

Ööööh, vad ska jag skriva då? Men va, snöar det? Coolt.

Nu drar jag till dagis, tjoflöjt!!

Kommentarer
Postat av: Linda Baban

det kostar 100 kr bordet!! Men dom pengarna tjänar mna in lätt!!



kam

2010-02-09 @ 14:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0