★ Amöbor är vi allihopa, allihopa, allihopa....

Vi kan inte bestämma oss för vad vi ska ha för golv i hallen... Så svårt att se helheten på en provbit.
Vi ska ha plastmatta, vi vill inte ha klickgolv. Det hade vi i köket innan vi ´bytte ut allt, det va ingen höjdare. Plastmatta håller, 20 års garanti och vattentätt och stryktåligt. MEN nackdelen med dessa mattor är ju att det är ruskigt svårt att hitta någon som är snygg. Köksmattan har vi fått mycket komplimanger för, men vi vill ju inte ha samma i hallen. Vill ha en ljusare där...



Den högra är bortsållad, för lik den som ligger nu.



Denna är lite grå i tonen, tröttnar man? För mörk eller?



Den här fanns en bild på hur den ser ut i ett rum, asfint! Tror den kan bli snygg till en vit panelvägg, vad tror ni?
Cammen och Cribbe har typ sånt här golv i sin hall- I love it!!!


Renovering kan göra en smått galen ibland, det är ju en djungel, innan man vet hur man vill ha det! *puh*

Blä, nu mår jag illa, ätit alldeles för mycket glass. Mandelkrokant, från glassbilen= Mmmmm njutning AB.

Är det bara jag som stör mig på Spotify reklamen där svenskarna ska försöka låta amerikanska?? Ni lyckas inte, bara så ni vet...



Vi har lite snö på baksidan =D



Lite snö även på framsidan =D

Alla bara gnäller på snön men inte jag!! Det är vitt och ljust, lagom kallt. Inte grått, trist, regningt, blåsigt... Nej detta är vad vinter ska vara! Skulle vilja ha minst en snöstorm till, det är ju så förbenat mysigt!

Har rensat ut mitt Tupperware skåp, på Lördag ska jag och Micke stå på Loppis =D Shit va vi ska sälja grejjer. Syrran och morsan hyrde bord nu i helgen, dom håvade in casholas. Det ska vi också göra, göra ripoff på dom stackars tanterna så fort dom öppnar portmonän. Dom kommer tappa löständerna när dom ser våra fyndpriser!

Fick beröm idag av en gullig farbror, han tackade för den utomordentliga (heter det så?) hjälpen och jag var MYCKET passande för detta yrke. Det ni! Inte ofta man hör. Mest är det dryga syrianer som suckar i kön.

Missade melodifestivalen igår, ingen aning om vilka som sjöng, hur dom lät eller vilka som gick vidare. Fastnade framför Djurgårds matchen när dom krossade Modo. Fuck yeah!! WoOt wOoT!!

Nehe era amöbor, nu ska Shlobban och jag gå direkt på andra hands sorteringen- Skadat gods!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag röstar för den sista bilden på golv, sketa snyggt !

2010-02-07 @ 21:08:31
Postat av: Karin E

Klart du får beröm på jobbet Ida! Och den sista bilden.

2010-02-08 @ 12:23:25
Postat av: malin.

jag ska erkänna att jag faktiskt följt din blogg ett tag redan. william är så himla söt! hoppas att ni har det bra allihopa.

2010-02-08 @ 22:16:47
URL: http://omenmalin.blogg.se/
Postat av: Sofija

Den sista mattan, helt klart! As snygg.

Nu vill jag också lägga in plastmatta i hallen ju. Det är så mycket mer praktiskt.



Puss påre

2010-02-09 @ 10:16:15
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0