★ Äh

Finns inte energi att skriva en glad blogg tyvärr. Jag mår inge bra alls, så otroligt ont i kroppen. Läkaren är fortfarande inne på reumatism och eftersom jag visat ett positivt prov på det för 8 år sen så blir det mer aktuellt. Eller vad man nu säger. Fick lämna massor med prover igen, bland annat EKG. Jag förgås av trötthet, den äter upp mig innifrån. Det finns gränser för hur länge man orkar som människa. Jag har haft så här i 10 år men värken blir värre för varje år. Jag har ont smal som tjock, vältränad som lat. Spelar ingen roll, värken finns där. Alltid.

William sitter bredvid mig och spelar Bolibompa på sin dator. Vi har äntligen fått tillbaka den bärbara! Lagad och klar och allt finns kvar, alla filer och bilder! Lovely. Han är såååå sööööt när han spelar, han börjar bli stor <3

Vem dukar av Williams frukost? Var är min slav? Men ska ta mig själv i kragen och städa undan här hemma.

Vill adoptera en liten flicka.

Kommentarer
Postat av: Fitri

Adoptera mig!! Jag vill bo i din famn =)

2010-01-22 @ 11:20:05
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0