★ Piskeflöde

Vilken vinter vi har! otroligt...

William var hos doktorn imorse, hans hosta är ju extrem. Vi fick veta att han har fått infektions astma, vi måste ge mer medicin. Förut var det "bara" ansträngningsastma, men inte nu längre.
Han har penicillin nu som ska göra han frisk förhoppningsvis! =) Fortfarande röd och svullen i örat så hoppas det blir bra nu med.

Vi har faktiskt varit ute idag hela familjen, första gången på en vecka! William åkte snowracer, vi drog *pust*
Mitt i promenaden så säger Micke "Nej, nu går vi hemåt så vi kan åka och köpa en ny vinterjacka till dig!!" Sagt och gjort, trots mina invändningar så hade han bestämt sig. Fick välja vad jag ville på Sportaffärn. I like it! Bra karl jag har va? =) Har haft min jacka i 7 år...så, lite ur modet och lite- trång. *ASG*

Har bokat tid för klippning och färgning. Jag längtar!! Wiiiiiiie!!!!! Den 26 smäller det, då blir det operation storförändring! =D

Undrar om jag ska baka med William. han vill baka munkar säger han, men jag har så lite olja?
hmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0