★ Trött som en dåre

Utmattad själ. VARFÖR är jag så trött hela tiden för? Hade det varit möjligt så skulle man ju tro att jag vore gravid. Jag är konstant trött...Sover å sover å sover. Något är fel med mig. På riktigt. Blää

Gravid är ju stört omöjligt att bli..Så trött på alla gravida magar man ser överallt. Det enda man ser och hör. Orka!!!!

Renovering av hallen/hallarna är på intåg. Tapetsera om övre hallen+ byta ut alla dörrar. I nedre hallen vore det bra med panel men om det är så snyggt vet jag inte? Men tapeterna går sönder mer och mer här nere, panel är det enda jag kan komma på som håller? Men iså fall panel, nya tapeter, byta ut dörrarna och bygga igen dom där plastfula sakerna som sitter över dörrarna. Tänkte ringa hit en snickare/målare för offert för hela kalaset. Det måste bli ordentligt gjort. Värt varenda krona, då blir det bra också!

Vad ska jag skriva om? Jag bara sitter här och glor. Måste verkligen gå upp för att sova.

Najtinajt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0