★ usch

Vilken jäkla helg! I Fredags hyrde vi film- Baksmällan, den va ju sjukt bra =D Sen i lördags så kom mormor och hämtade upp William, han ville inte åka hem så han fick sova där. Han och Benjamin hade så himla roligt ihop! Han sov ända till halv 11 dagen efter!! Men ändå somnade han runt 19:15 igår, å sov till halv 10 idag =D Nice...

I Lördags när vi var barnfria så traskade vi ner till Findones där det bjöds på ost och kex och film. Jag bakade semlor, fula äckliga *asg* Sen somnade Timmy hos Milo, vi väntade där nere till klockan blev halv 3 sen gav vi upp, hehe... Väl hemma så somnade vi gott, men jag vaknade efter en stund med extrema smärtor i rygg och mage. Värsta gallanfallet, fast jag har ju ingen galla så jag blev så överraskad att smärtan var så enorm. Jag skrek och grät och bad Micke att hugga ihjäl mig. Det var 10 år sedan jag hade så ont, då fick jag morfin... Jag är fortfarande öm, har molande värk. Men denna gång gjorde det även ont i nedre ryggen, njurplacerat, å eftersom proverna för en vecka sedan inte var så bra gällande njurarna så blir man ju lite nojjig.
Tur att William sov hos mormor och morfar, han hade ju blivit rädd om han såg mig sådär. Sov till halv 2 men var allt annat än utvilad...Blä.

Idag börjar Micke jobba, då är pappaledigheten slut. Han känner sig inte helt hundra än och William sa till honom nyss: "Men du kan ju inte jobba pappa, du hostar ju! Tänk om ditt jobb går sönder!"

Nej usch vad ömt det är i ryggen...Ska sätta William på snowracern så ska vi ta en promenad!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Men vaa?? Gumman då...du berätta inget om gallanfallet? Fyfan vad läskigt =( Det MÅSTE du kolla upp bums!!

2010-01-11 @ 14:38:30
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag har opererat bort min galla men får ont OFTA ändå, till mig sa dom att man ändå får ont. Jag har ofta så, det är så jäkla jobbigt. Sist va i lördags på fyllan men denna gång klarade jag att andas igenom dom (2 st attacker). Hopaps du har det bra aig?! Kramn Erika!

2010-01-12 @ 14:47:49
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Erika

Jo visst jag får ont och JA det är såå hemskt, jag tror ju allvarligt att jag ska dö varenda gång. Tyvärr har jag märkt att jag knappt kan dricka alkohol längre :-( Sad but true... Varenda gång nu senaste tiden vi har druckigt har jag fått riktiga attacker, hmm vad gör man åt detta?? Slutar dricka (dom få gånger man kan??) NEVER :-). jag ska ta kontakt med en läkare så jag kan få nån medicin så det finns hemma när det kommer. Kram

2010-01-12 @ 19:15:24
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Erika

Fruktig alkohol, ja det kan nog fasen stämma på mig oxå. Jag dricker ju typ bara eller typ jag dricker BARA vin nu för tiden kanske ska byta till något annan ett tag, för om jag är ute på krogen då dricker jag inte vin och då har jag aldrig fått ont, faan vad du är smart Ida där har vi nog grejen. Ja det är verkligen skit jobbigt med gallsten, önskar inte min värsta fiende det för det gör sååå ont. Kram

2010-01-13 @ 20:32:03
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Emelinda

Men usch gumman, jag lider med dig :( Det är min största fasa, att jag ska fortsätta ha ont för jämnan efter operationen...



Aptråkigt att vi inte kunde ses igår. Tycker du kan komma o hälsa på här snart!! :) Puss

2010-01-17 @ 19:27:01
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0