★ Adolf von strindstjärt

Graviditeten denna gång är lite mer komplicerad denna gång än den var med William. Men fan vad jag hoppas att allt ska lösa sig. Imorgon ska jag till min läkare, som kan min nedre region utan och innan. Hoppas så innerligt att han kan komma på en lösning på problemet. För jag mår inte bra alls. I Fredags kväll/natt låg jag i regelbundna sammandragningar som gjorde ONT. Grät och knaprade panodil. Någonting är så otroligt fel, ska inte vara så här, inte i V.15. Men kände min bebis ett flertal gånger under natten så jag var lugn ändå på ett visst sätt. Ibland dansar den på rejält där inne =) Micke kände även första sparken i Fredags. Så underbart... Samtidigt som jag vill njuta av denna sommar och passa på att mysa bara vi 3 innan en fjärde Adolf kommer till oss så kan jag inte motstå viljan att denna sommar flyger förbi och blir till höst...
Med tanke på hur jag mår så blir det nog ingen semester för oss, vissa dagar kan jag ju inte ens gå i trappen utan att hela magen kniper ihop sig. Hoppas på att få svar på mina frågor imorgon...Lite nervös är jag.

Oj vilken dimma det kom då...scary. Tycker inte om dimma, för en person sa en gång att i dimman finns små sluga dvärgar som är elaka och gärna jagar folk. Tänker på det varenda gång dimman drar in!! Snart hör jag väl små fotsteg på altanen... Men hjälp, kan nån komma hit???

Ramlösa blodgrape/apelsin är så underbart god. Yummi!!

Jahapp, som ni märker så har jag inget vettigt att skriva om. Ska nog gå och lägga mig, krypa ner till min lilla son, han ligger i min säng ikväll <3 Det gör han varje söndag! Myyyyyyys!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0