★ Djurgården...Vilket drag det var!!!!

Gårdagen började med städning, när hela huset var klart så åkte William till farmor, jag slappnade av och laddade upp inför kvällen. Micke höll på att fixa med dörrarna och bygga igen hålen över. Men som jag sa så skulle det ha behövts ha en snickare. Synd att min karl är så envis som tror att han kan. Inget illa mot honom men han sågade ena karmlisten åt fel håll, dörrarna går bara att öppna om man trycker handtaget uppåt, ena dörren går inte att stänga alls. De igenbyggda hålen har han gjort för stort, alltså att plankan som sitter över sticker ut över väggen så det är världens kant.
Jag har propsat på att en snickare ska fixa detta så det blir snyggt gjort men han är som William, envis som synden.
Våran hall platsar i lustiga huset på grönan...

Annars var det hockey igår. Vilket drag!!!! Vilket jefla drag. Vi rös första 10. Vilken klack!! Vi skrek som dårar och som vanligt ska ju folk vända sig om. Gubben bredvid mig tyckte jag verkade lite nervös sa han, men jag ville inte lyssna och skrek vidare. När jag är på hockey blir det hett om örona och det ska det bli, det är ju ingen jäkla tennis man är på!
Min mobil blev ju kvar i bilen såklart så inga bilder =( Bara apdåliga från min stenålderskamera. Den kan man lika gärna slänga i ån, värdelösa skit. Men, Djurgården i mitt hjärta.

Ikväll är det lite girls night hos Camilla. Vad ska jag dricka? Vill nog inte dricka sprit, det gör jag jämt. Ett par öl och nån cider kanske? Ska LÄTT ha mig Djurgårds tröjjan all night long, får jag det pappa? Förstör jag den så får du en ny!

Nu ligger jag här i soffan och bara latar mig. William sover hos sin farmor och jag vaknade kl 8. Suck...jag ville ju sova lääänge när jag väl är ledig och barnfri. Men icke då =) Micke sover fortfarande, skönt för han, han har jobbat mycket nu både på jobbet å hemma.

Vågar jag fråga Williams farfar om han vill koppla in toan åt oss idag? Så drygt att bara ha en toa...



MOT SM GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0