★ Kisslåda

Sitter här och fryser, tittar på Djurgår´n när de spelar underbar hockey.
Golvläggaren har varit här idag och lagt grunden, imorgon så lägger han på mattan. Hoppas han blir klar imööööra!!!  Vill ha en toa här nere, man blir ju smal så som man får springa i trappen varje gång kisset strilar på i urinrörmynningen. Får väl bra mutt muskler på köpet så som man får knipa i trappen.

På fredag åker Micke och köper dörrar sen får det bli tapeter och lister och sånt nåt annat århundrade, för nu är pengarna slut. Men jag drar iväg fredag kväll upp till stockholm med syrran, hon bjuder på hockey så jag får må lite bra i själen, TACK!!! Önskar bara att jag kunnat dricka många härliga hockeyöl till men jag kör ju så det får bli cola ;)
Alltså...jag ska KÖRA bil upp till GLOBEN. Oh my lord vad vi kommer dö.

Ska upp 06 imorgon, har beslutsångest om jag ska typ gå å lägga mig nu eller om jag ska se till att hålla mig vaken och sova så lite som möjligt. Ju mindre jag sover desto lättare har jag att komma upp. Usch för att gå upp så overkligt tidigt. Och stackars min son. Blä. SKÖNT att jag är ledig på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0