★ Adolf

Sitter här halvnäck och svettas huden av mig. Jag måste seriöst gå till doktorn, det är någe fel på mig. Känns som om jag är i klimakteriet! Jag svettas konstant och har lökringar 24/7. Sover med öppet fönster, har A/C på i bilen fast det är minusgrader ute. Nu sitter jag utan tröja och bh och torkar svetten på mig. Igår efter jobbet luktade jag så illa att jag fick äckel av min egna stank. Duschade minst en halvtimme när jag kom hem. Kläderna går inte att använda mer.
Jag har alltså allvarliga problem med detta. Jag började må konstigt efter Novitrelle sprutan, kan detta ha med hormoner att göra? Kan det va nåt krig i min kropp? Det är så varmt, jag får panik. uuuuuuuuh.

Och Spinkis är sjuk, han har ett förstorat hjärta med dubbelsidiga allvarliga blåsljud samt lungödem.
Tänker på det hela tiden, veterinären tycker att vi ska åka till Danderyd för UL på hjärtat samt röntgen. För att se ifall det kan medicineras, operation är uteslutet, det utförs inte i Sverige. Är det värt det? För hans skull...Ska vi truga med mediciner som vi då antagligen får tvinga ner i halsen på honom dagligen? Känns inte rättvist. Men det känns heller inte rättvist att låta han somna in. Vem är jag att bestämma det? Jag är ju ingen gud. Tankarna är många...
Nu tänker väl säkert många, "Men det är ju bara en katt!!" Men fan, jag älskar den här katten, å han älskar mig, vi sover ihop varje natt då han har huvudet på min kudde och en tass på min arm. Han lägger sig alltid på mitt korsord så jag inte får ligga och klura... Lilla Spink...Vad gör vi?

Ont i örsnibben har jag med! Jag har blivit vuxen och tagit hål i öronen =D Men det verkar som att det inte går...Femte gången nu som jag försöker  smycka mig med piercingar och sånt...Men det verkar som att kroppen stöter bort det varje gång. Men denna gång vill jag fasen ha kvar mina hål!! Ger inte upp förrens öronen ruttnar. Örhängena ska sitta i. Punkt slut.

William är sjuk. Han blev pangsjuk på Kolgrillen när vi beställde in maten. Stackars krake =( När man är sjuk får man paket så imorgon ska jag köpa något till honom <3

Micke jobbar ständig natt nu, han är lyckligare någonsin!! Han trivs så otroligt bra, men det blir lite knas när han är ledig, uppe halva nätterna!

Jag har jobbat i 6 dagar nu, omskyltning så full fart, det ska bli så förbenat skönt att få vara ledig nu i 4 dagar. Lovely!!!!!

Imorgon är det melodidjurfestivalen, jag gillar Ola, Tumbas Fakir, Darin och Anna...Men som vanligt så är det inte personen i filmen som skrivit brevet. Så ingen av dessa vinner. Det blir väl Orsas äggheadspelmän eller FjollTimoteij, som spelar instrument som inte ens är inkopplade, suck suck suck. Nästa år ska fan jag vara med och då jävlar, ska jag visa hur riktig musik ska vara!!

Och ja, jag vet att Orsas spelmän inte ska vara med men om Pernilla ADHD Wahlgren vinner så blir jag mållös och kommer för all framtid skrota den där förbenade musiktävlingen! =P

Jag låter visst lite arg, men det är jag inte =D

Adolf.

Kommentarer
Postat av: sofija

Usch, stackars lilla kisse!

Jag skulle bli helt förstörd om det hände mina missar något men jag skulle nog ändå ta beslutet att låta min katt somna in om jag hamnade i samma sits som er. Även om det skulle vara mot min vilja!

Jag tror att ni måste fundera lite på det och komma fram till vad som blir bäst. Gör det som är mest värdigt för lilla kissen!

Jag lider verkligen med er!!:(



Puss påre

2010-03-13 @ 16:44:09
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0