★ Te Amo

Igår fick jag uppskattning på mors dag, middag på kolgrillen med mina bästa pojkar och sen en fin blomma till min ampel på framsidan. Solig och underbar dag! Tack mina älskade för att ni finns i mitt liv <3

Magen växer och frodas, undrar lite hur det ska sluta, ser redan ut som en barbamamma, men det är bara att gilla läget =)
Får mycket komplimanger från stamkunder på jobbet, det är roligt! Fast dom på Tidermans analyserar och glor och diskuterar min mage, man nästan hör "Är hon gravid eller är hon bara fet??"  Jag har lust att skrika, JA jag är gravid, det räcker nu. Bjud på en bulle för fan!! =P Fet är jag ju också, så det blir 50/50= Barbamamma.

Imorgon ska jag äta lunch med mina bästa snuttgummor, Sofija fyllde år i lördags så jag ska bjuda på en födelsedagslunch. Hoppas på soligt väder så vi kan sitta ute och njuta. Tjejer, hur blir det med min present? Jag fyllde år i Oktober =P
Middag och bio? Jag vill jag vill jag vill! =) Kryssning känns inte så aktuellt med bebis i magen...hoho.

Har inte mått så bra på sistonde så imorgon ska jag till svärmor och ta blodtrycket. Bra att hon har allt sånt så kan man smita in på hennes kontor och checka läget när man är orolig. Då sa hon att man kan lyssna på bebisens hjärtljud med hennes den dära vad det nu heter. Hoppas vi hör något!! Wiiiiiiiii!!!!! Testade med ett Angel sound men man hörde ingenting...inte ens mina bubblande tarmar ;) moaahahaha.

Guuuuuuud vad jag är kissnödig, jag är ju ständigt törstig så jag dricker och dricker och dricker lite till. Vilket resulterar i ett jäkla massa kissande! Vaknar på nätterna och har sprängont i magen, bara å springa!

Hmmm...jag hade ju tänkt att blogga om massvis med saker ju? Men har glömt bort vad det skulle vara... Bilderna sätter jag in nån annan dag, orkar inte föra över nu. Ska gå och duscha och knoppa. Hoppas på att William smiter över till mig inatt, han gör ju aldrig det längre! Kommer bara in när han sovit klart och säger god morgon. Han är så stor... Jag kan inte förstå det! Han är ju en bebis??

Nähepp, skrubba feetarna som stinker Urban.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Fitri

Jaa...hoppas att du har skrubbat bort all äcklig fot-juice nu så vi slipper kräkas på lunchen ;P

Klart att du ska få din present gumman!! Önskar bara att vi alla inblandade kunde ta tag i detta gemensamt..? Du fyllde lixom i oktober..o snart är vi där igen?? Pinsamt! Hur svårt ska det vara..?!

Hoppar in i duschen nu Adolf.. Puss!

2010-06-01 @ 09:26:03
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0