★ Underbar dag

Påbörjade dagen med att äta frukost ute på altanen. Min lilla skrutt till son sov till halv 9 idag också, låg vaken en halvtimme och väntade på att han skulle komma tassandes från sitt rum.



Youghurt med banan och äggmacka

Jag, Fitri, Bella och William var ute till skogs för att plocka blommor till David. Årsdagen var igår men jag valde att åka dit idag istället, tänkte att det skulle vara skytte trafik där igår.



4 buketter från oss. Vila i Frid David, du finns ständigt i våra tankar!

Det har varit helt underbart väder nu i 2 dagar, sa bara pang så var buskarna gröna.
Så underbart! Vi har verkligen varit ute hela dagen. Förutom när jag bakade bullar men då
satt William i sin pool och skvätte vatten på sin far. Men insåg att vi verkligen måste köpa större
pool. Haha, bebispool AB.







William imorse med sitt älskade Nintendo Ds. Hihi

Rebecca har varit här idag och klippt mig! Hon jämnade till min hockeyfrilla så det blev en helhet. Trodde nästan det va kört, men på en kvart var det gjort. Skickligare frisör får man leta efter! Längtar tills håret på sidorna växer ut mer så jag slipper glappet där... Vill ju så gärna va fin i håret.



Hektor tar en middagslur. Jaaaa, jag är medveten om att jag har julstjärnorna kvar =P Jag har inte hjärta att slänga levande blommor! Kan inte någon göra det åt mig när jag inte ser och ställa dit någe nytt?

Nähe, guuud va klockan är mycket. Time to hit the sack! Om jag får sova nåt vill säga, Hektor gillar att jama. Jobbigt AB. Kapa bollarna kanske? Fast det kanske man inte gör på raskatter? Vad vet jag, jag är ju rutten =D

Tjingeling alla dårar! Imorgon blir en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Vilka fina bilder Adolf =) Tyvärr är vädret lite sämre idag.. Men varmt ute ändå =P



Jag vill se ditt nyfrissade hår!! Bjuder du på bullar o te med honung i??



2010-05-19 @ 09:16:03
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Jossan

Om du slutar ge blomman vatten så dör den snart, så är det bara o sutta den sen, fiffigt va? :D

2010-05-19 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0