★ Joraaa satteeee....



Saknar vår Spinkis... Men ångesten börjar avta, vilket är skönt. Känns så konstigt för det är så tyst här hemma, inget brandalarm som ligger och skriker. Nätterna är tysta, har nästan glömt bort hur det är med tysta lugna nätter...

Tjockis däremot, hjälp vilken gosig katt! Han har blivit helt galen i gos, ligger på golvet och åmar sig och kurrar som en hel traktor! Förhoppningsvis så trivs han som ensamkatt.

Imorgon ska jag få se bebisen för tredje gången! Åh =) Min läkare ville ta en till titt så varsågod, glutta på, jag säger inte emot! Jag längtar tills man ser att det är en bebbe, just nu är det bara en klutt. Åååååå våran lilla beeeeebis. Det är så overkligt så jag blir tårögd! Tänk att vi ska få en liten underbaring till. Det kommer bli kaos and I love it!!! =P Närå, men alla vi är så pass lugna så jag tror nog att det kommer gå smidigt och fint med en till. Varför ska man intala sig annat =D
Jag har bestämt att det ska bli en tjej, bäst bebben lyssnar ;) Men vad underbart med en till pojke om det så blir. Det spelar ju verkligen ingen roll, och när man får bebisen i famnen så har det verkligen ingen betydelse, man är ju bara så jäkligt lycklig. Väntan till December blir oändlig. Håhåjaja.

På Fredag ska jag, William och pappa till Kullbergska i Katrineholm där de ska bestämma om William ska få sitt ljumskbråck opererat eller inte. Han hade en tid förra fredagen men det blev avbokat för läkaren var fast utomlands pga av askmolnet. hoho, stackars sate. Man ska inte ut å resa, det är farligt ;)

Men jaha jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, med lite illamående som ligger och gror. *GÄÄÄÄÄÄSP*

Natti natti!!



Men min gravid tidning va visst ockuperad.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Myspys med ul :) Så glad för er skull!!!



Tjabo blev också sjukt gosig efter att Alfons försvann för honom. Och oerhört pratsjuk!



Miss you honey. Pussen

2010-05-02 @ 21:34:43
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0