★ 14 dagar kvar

MiniMicke sover sött och Micke sitter i bilen på väg till jobbet. Här sitter jag...känner mig alltid så ensam på kvällarna.
Men på ett sätt är det ju skönt också. Jag har varit så stressad på kvällarna och nätterna den senaste tiden, men jag har försökt att lugna ner mig. Hitta harmoni och NJUTA av den sista tiden. Istället för att bara känna stressen "föda föda föda fööööööda nuuuu" så försöker jag att andas lugnt och njuta av tystnaden. Att få vara för mig själv. Kunna göra vad jag vill- i stort sett. Kunna ligga i sängen och lösa mitt korsord i lugn och ro. För snart kanske jag saknar det, när vardagen som 2 barnsmor rullar på? Men nu när man börjar slappna av så blev man ju sjuk istället ;) Alla vi 3 är sjuka, men det är ju lika bra att vi blev det nu iställer för sen när bebisen kommit. Men det är ju så drygt att vara sjuk! Halsontet släpper ju aldrig och imorse när jag vaknade var jag så otroligt ynklig. Hade så fruktansvärt ont i örat. Och nu i dessa kalla tider som kommer Fibron som ett brev på posten. Men den har jag lärt mig att leva med som tur är =)

Förutom allt stress och onda halsar så mår jag bra! Svullen och svettig, precis som med William =) hihi. Jag känner mig inte som den vackraste personen på jorden men inuti mig väntar världens vackraste tös. Våran efterlängtade flicka...
William har sovit hos sin farmor inatt och när han kom hem så fick vi båda en varsin puss och kram. Sen pussar han min mage och säger "Jag har saknat dig lilla bebis". Kärlek på hög nivå =)

Har inte så mycket att skriva om då vi bara varit hemma och hostat... hmmm.... tralalallaaaaa...Nä inget kul att skriva om.

14 dagar kvar!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0