★ blä

Kycklingen är i ugnen. Redan...Om min son skulle sluta vakna så tidigt  så skulle vi äta lunch i mer normal tid som alla andra i denna värld ;)  Spelar ingen roll om han så somnar kl 00 på natten, likförbannat ska han upp vid 6 och härja. Why god, WHYYYY?? ;)  Vid 18 på kvällen så sitter han ju typ och nickar i soffan av trötthet så en timme senare sover han som en stock. Men egen tid med Micke på kvällen är ju guld värd. Men en sovmorgon lite och då skulle inte skada William lilla, hör du det?? ;) hihi

han är uppe i sitt rum nu och leker, med sina polisbilar. Han frågar efter dagis varje dag, han är sjukligt less på att gå hemma med en värdelös mamma som inte orkar någonting. "Ida, du är tråkig!" sa han igår. Och han har så rätt. Tyvärr. Men gudarna ska veta att jag FÖRSÖKER. Försöker så hårt att tårarna rinner. När bebisen sen väl är ute så blir det en annan trötthet...Jag kommer ju inte vara "sjuk" längre, blodtrycket, sammandragningarna, foglossningen och pulsen och allt det där... Då kommer jag bara att vara en trött 2 barnsmor. Längtar...Herregud vad jag längtar.

Om 2 timmar ska Micke väckas och jag längtar tills dess, min älskling. Kl 13 ska jag till barnmorskan också...
Sen ikväll blir det väl tacos som vanligt. William får alltid bestämma vilket fredagsmys vi ska ha och håll i hatten! Tacos blir det jämt ;) haha... Kan va så att jag börjar tröttna lite? Om det är möjligt att tröttna på tacos? Jo...lite iaf.

Har inte sovit något inatt. Hur jag än ligger så gör det ont. Det skönaste för skelettet är att ligga på rygg men då kan jag inte andas, då blir jag strypt eftersom att stora kroppspulsådern blir blockerad. När jag äntligen somnade så kom William in till mig. När jag somnade igen så började han hosta....gny...hosta...prutta...prutta....prutta...gny...hosta.... Och jag kunde inte somna om. Sen kl 06 så var det bara att dra sig upp ur sängen.

Måste masa mig till köket och vända på kycklingen. *gäääääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0