★ Möhö

Somnade vid 00 inatt och gick upp kl 03. Känner mig lite sliten. William är sjuk stackarn. Han vaknade inatt och grät att det gjorde så ont i hans öra. Åååå nej inte öroninflammation OCKSÅ tänkte jag...Så det var bara att boka tid och visst har han öroninflammation...Och ögon infektion...och krupphosta...och snorig. Ja jo, trevligt va. Micke börjar bli sjuk. Men jag som sover bredvid min hostande sjukling och är med honom hela dagarna känner inte ett skit till att bli förkyld. Jag blir aldrig sjuk så jag är inte ett dugg orolig heller. Men bara för det så är jag väl dödsjuk på förlossningsbädden?



William och pappa ritar...Eller färglägger =)



Så här ser man ut efter att ha ätit pizza... Hur gammal är jag??



En trött lurv



William byggde en koja imorse när han hade lite energi. Nu är han nedbäddad i soffan.

Och vad var det nu jag skulle skriva igen?? Varför ska jag ALLTID glömma bort?? Gaaaaaaah!!!

Mupporvar man är då...

Jag ska beställa ljus från PartyLite, nån som vill beställa med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Partylite är ju inge bra.... Yanke candle is the shitt... Me love!!



Ser ut som om min gammla mamma tröja åker i containern sen... hahahah!! pizza fläckar brukar vara svåra att få bort...



Pussa lilla wille från oss... Vet hur det är när dom är sjuka å man inte får sova... Det är blääääää...!!!

2010-11-22 @ 23:09:07
Postat av: Micke

Just nu sover ni .

Hoppas Du får sova länge.

Älskar dig

2010-11-24 @ 07:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0