★ mupp

Sitter här och hostar. Var så glad igår när jag typ var frisk. Hade mensvärkssammandragningar hela dagen med brännande tryck mot ryggen. Gick då ut på en RASK promenad och när jag kom hem så la jag mig en timme. Det höll i sig när jag vaknade så vi åkte in för en kontroll. Öppen en ynka cm men livmodertappen är inte utplånad än så dom funderade på att mjuka upp den med en gel och starta processen. Men efter en överläggning med nattpersonalen så bestämde de sig för att skicka hem mig och vila idag för imorgon har jag mitt planerade igångsättings samtal med chefsläkaren på specialmödravården. Så imorgon beslutar vi hur vi ska göra! 12 dagar kvar nu till beräknat... Tänk att hon snart är här?
Ja iallafall, det jag skulle få sagt var att det enda den där raska promenaden ledde till var att jag blev sjuk igen! Pressade mig för hårt. Men hoppas det går över fort =)

Har svettats som en gris hela natten så jag ska ta mig en dusch snart. Och tvätta sängkläderna!

När jag och William var ute igår så frågade han varför snö glittrar. Kan nån hjälpa mig hur jag ska svara på den frågan??
haha

Just nu sitter han och äter Lauantai lördagskorv direkt ur förpackningen. Han fullkomligt älskar det pålägget, smygfinne som han är =P

Han får vara hemma från dagis denna vecka också, fjärde veckan gillt =) Myselipys!!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Solen speglas i snöflingorna, vilket gör att den glittrar :)



PUSS

2010-11-30 @ 12:01:20
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Maria

Jag och Isabell älskar också lauantaimakkara :) Såg förra veckan att dom har Sininen HK lenkki på Hemköp! Gud vad underbart :D Låt din son smaka den och jag lovar att han kommer gilla den :)

2010-11-30 @ 12:54:56
URL: http://isabellsmam.blogg.se/
Postat av: Sofija

Usch nu känns det som om det är mitt fel att du är sjukare:( Det var ju jag som sa att du skulle gå ut och gå!

Förlåt.

2010-11-30 @ 17:09:11
Postat av: Ida

Hahahaha men Soooofiiiija!!! Klart det inte är ditt fel! Snuttan då <3

2010-11-30 @ 18:43:34
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0