★ Woooooo

Glutta in min nya sida =D Wooooooo! Micke undrar varför jag valde en sån konstig bild på honom... Men jag var helt tvungen att svara "Men Micke, vi har inga normala bilder på oss, varför tror du jag låter min gamla bild sitta kvar för??"
Och det stämmer ju, vi är helt vrickade på varenda kort! hahaha. Nya bilder kommer sen när Fridmärt anlänt...

Inatt har jag haft natten från helvetet och om jag skulle skriva allt här så skulle ni få läsa i 3 timmar.
Sov i 4 timmar när jag lämnat William på dagis iallafall... Men hur det blir imorgon vetifan, William blir nog hemma från dagis så jag får vara vaken hela natten+ dagen. Gråter bara jag tänker på det =( Och snart kommer en bebis. Jag tvivlar så starkt på mig själv. Hur ska det gå? 2 barn liksom...herregud, jag kan inte föreställa mig hur jobbigt det kommer att bli. Vad har vi gjort? Lite sent nu....men fasen...Är så nervös för hur livet som 2 barnsmor kommer att bli... Tankarna snurrar så man blir gråhårig. Men visst är det väl normalt att känna som jag gör när man är nära det nya livet? Minns att jag gjorde det med William också... 2 barn. Gud hjälpe mig...

Har varit och tänt ljus på Davids grav. Det känns så fulländat nu när stenen är på plats, så fint!
Du är saknad David, fasen att det skulle bli såhär =(

Måste ta 2 alvedon, har ont i gallan fast den är bortopererad. Konstigt fenomen det där....

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Vad fint av dig att tända ljus gumman <3



Och du, du lär garanterat fixa livet som tvåbarnsmor!! Det VET jag. Puss



2010-11-17 @ 20:13:32
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Ida

Men gud, jag skulle ju skriva ett stort tack här på bloggen eftersom du gjort om min sida ju!!! Men jalla, det glömde jag bort???



TACK EMELINDA för hjälpen <3 =)

2010-11-17 @ 20:41:22
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Men jalla, det är inget att tacka för eftersom det var en gratisdesign som redan var färdig ju ;)

2010-11-17 @ 20:53:36
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Sofija

Jag hade också världens panik på slutet av graviditeten när jag väntade Belle. Kände precis likadant som du gör nu. Jag började nästan ångra mig! Det är fullt normalt att känna som du gör men du kommer att fixa det galant. Det är "värre" att bli förstagångs-mamma än 2-barns mamma. Jag tyckte verkligen att det var super lätt när Belle föddes. Hon fick lixom hänga med på allt man gjorde:)



Puss påre

2010-11-18 @ 00:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0