★ Bricanyl

Varför har du så bråttom lilla Fridmärt? Se till att stanna ett par veckor till...Jag kan ge dig 3 veckor till. Att födas i V.36 är godkänt, inte en dag tidigare ;)



Trött, röd och svullen Ida ligger med onda sammandragningar.
En spruta Bricanyl avstannade hela alltihopa och det var så skönt!
Det var omtumlande och jag förstod nog inte själv vad som hände egentligen.
Mitt blodtryck är fortfarande för högt men det ligger på en jämn nivå, men det får inte bli högre fan, det pallar jag inte.
Om jag kunde överföra hur jag mår till någon som har svårt att förstå så skulle jag göra det i ett ögonblick!
Denna graviditet suger musten ur mig och att lilla Fridmärt har bråttom ut gör ju inte saken bättre. Lilla gumman, du kan väl ligga och gro ett tag till? Lilla skrutta <3

Efter sprutan fick jag bara tre starka sammandragningar på 2 timmar och det var godkänt så då blev jag utsläppt från hospitalet. Men om det börjar om igen så ska jag in för lite Bricanyl-refill. Och som vanligt ska jag bara vila vila viiiiiila.
Vet ni, det är tråkigt att vila. Jag känner mig som fången i mitt egna hem. Och min mutta känns som ett enda stort blåmärke och blygdläppen gör ont. Känns som ett bråck eller nåt. Bläääää.

Har fått hem en TENS apparat... Ska ta mig tid att öva med den när jag orka sitta med allt pill.

Lunchen har inte flygit till mig än heller, värdelös lunch!! ;) Måste man göra allt i det här hemmet?? höhö...

Där fick ni en kort sammanfattning av vad som hänt för jag orkar inte skriva mer.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: sofija

Fridmärt får inte komma ut än, då blir jag bannad:)



Se till att vila massa nu gumman så att du orkar träffa mig snart!



Puss<3

2010-10-20 @ 16:11:44
Postat av: Matilda

Men lilla bebis!Inte ha så bråttom ut!

2010-10-21 @ 07:45:58
URL: http://alice-esmeralda.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0