★ Curt Cobain

Herregud vilken dröm jag har haft inatt. Eller inte bara 1, många knasiga, men den som utmärkte sig mest var ju helt klart den med Curt Cobain. Den var så verklig... Som att han var där på riktigt, och han sjöng för mig i en trappa "Polly", och vi fotograferades ihop, han var så snygg *yummi* Det tragiska i drömmen är att han dog =(
Han åkte Fritt Fall vattenrutsch kanan och kraschade, för en kille i rullstol (!!) åkte efter honom och på honom så kotorna knäcktes och huvudes förflyttades, hela axeln var vriden och han tvärdog. Jag skrek och skrek efter ambulans men den kom aldrig. Så frustrerande!! Stackars Curtan!! Jag vaknade av det tragiska slutet och insåg att klockan var närmare 8:30 på morgonen! TACK min kära son för att du sov och lät oss sova. Herregud vad skönt!

Vaknade inatt av att jag läckte mjölk överallt! Det bara rann ifrån mig!! Somnade om och när jag vaknade sen var jag helt kladdig och lakanen hårda. Hahahaha! Kungligt =P
V. 34 nu dårå... 48 dagar kvar! Waooo waaooo!!!

Var inne på förlossningen igår igen, denna gång fick jag med mig Bricanyl tabletter hem så jag kan självmedicinera.
Blodtrycket var 131/92. Lite högt. Bebisen var så söt igår, när jag låg i CTG- kurvan så fick hon hicka, vilket hörs i hela apparaten!! haha =) Läkaren skrattade =) Ska till BM idag, vill väga mig, är nyfiken på hur mycket jag gått upp =)

Nu på förmiddagen ska vi rensa ut och slänga grejjer på tippen, sen ska vi till BM, sen ska jag till Nyköping och direkt efter det så är det bara att brumma hem för då kommer Trygg Hansa hit och ska sälja barn försäkring till lilla Linneá. Alva...Fridmärt...Julia? Vafan ska hon heta??? hahahah gaaaaaah.
Så hela dagen blir fullspäckad! =)

Ska ta lite kort här hemma och göra nåt sorts Hemma-hos-mig-mini-repotage. Men det hinner jag nog inte idag. Imorgon kanske när William är på dagis.

Nu ska jag sminka mig! Och slänga in de nytvättade lakanen i torktumlarn, så jag slipper sova i mjölk inatt ;) möhöhöhö

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofija

Åh, mjölklakan is the shit;)



Hoppas allt går bra hos BM idag.



2010-10-25 @ 11:48:42
Postat av: Emelie

Haha du och dina helt galna drömmar Idlur! Jag gillar både Linnéa och Alva. Kanske Linnéa lite mer..speciellt eftersom jag vet att du fnulat på det länge. Kram kram

2010-10-26 @ 10:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0