★ hihihihihihi

ÅÅÅÅÅ VAD JAG ÄLSKAR DIG MIKAEL NEIBERG!!!!!!!!!!!!!! Du är så gullig när du är nervös!!! hihihihihi

Igår fick jag tillbaka "dom dära" sammandragningarna, värmen steg och blev alldeles röd i ansiktet.
Började gråta av utmattning för jag orkade verkligen hålla på att fixa barnvakt för att återvända till Nyköping för ännu en spruta. Kände mig bara så hopplös och trött på allt... Så jag sket i att ringa. Fick så fruktansvärt ont i ljumskarna att jag inte kunde gå så Micke fick hjälpa mig, haha, vilken syn!!!!  Han trodde att bebisen skulle komma och va så ivrig med allt.

"Jag måste spackla" "Jag måste göra klart allt fort som fan" "Imorgon är det DU & JAG som packar BB väskan!!!"
 
Wiiiiii du är så SÖT mitt lilla hjärtegull <3  Kommer aldrig glömma mina värkar med William. På den där restaurangen tillsammans med syrran. När hon frågar "Är du nervös Micke?" "JAG?? Nej nej!!!" Med helt uppspärrade ögon och bokstavligt talat SLÄNGER i sig sin goda plankstek. HAHAHAHA Ååååå vad jag älskar dig!!!

Tänk att du efter 10 år, fortfarande får mig att rodna. Och fnittra, som en tonåring.

Återigen, JAG ÄLSKAR DIG MIKAEL NEIBERG, DU ÄR MITT ALLT. UTAN DIG SKULLE VÄRLDEN FALLA SAMMAN!

Idag kommer Cammen hit. Vi ska kolla på gamla inspelade filmer, åh herregud! Jag har även tagit fram Dogge filmen, waaaoooo!!!! Vi och filmkameran för ett X antal år sen, kan ju bara betyda en sak, succé ;) hahaha

Kommer inte ihåg sist när jag frågade någon av mina vänner om vi ska ses... Jag har inte haft orken att styra upp något. Men tack och lov för att ni frågar mig, och kommer hit =) Väldigt uppskattat! Dessutom ska Cammen ha med sig en överraskning idag?? Spännande värre jö =P Men till er som jag inte hört av mig till, ta det inte personligt snälla!!! Jag är fullt medveten om jag är jävligt värdelös just nu, men det har sina förklaringar. Tveka inte att fråga bara...Kom gärna förbi och snicke lite skit och anus. Puss på varenda en av er!



Ni är utan tvekan det bästa som finns. All min kärlek till er!

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila innan Adolfina kommer...

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Fitri

Meen.. Jag o Fridmärt kom ju överrens att hon skulle sluta ha dragkamp med mamma?!! Envisa lilla unge ;P Hoppas allt är lugnare idag??

Haha.. Micke =D Jag kan se hela han framför mig när han blir nervös o tafatt.. Gulliga karl =)

Njut av sooolen idag!! Kiss o bajs..

2010-10-21 @ 12:48:15
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja den lilla tafatta minen från Micke kommer aldrig någonsin att raderas ur mitt minne fniss

2010-10-21 @ 18:43:52
Postat av: Micke

Lite rutten kanske man är då... Det är klart man blir lite nervig det kommer ju ut en fis som är ruttnare än sina föräldrar.

Du vet ida att det bästa som har hänt mig är du. Sen kommer det som extra bunus 2 mini underbaringar på köpet. Vad ska man säga ? livet är helt underbart.

Älskar dig också min fru ida.

puss på magen

2010-10-22 @ 04:23:59
Postat av: Fitri

Aaaw Micke..lilla snuttegull du är!! =) Puss på er båda..

2010-10-22 @ 21:43:42
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: sofija

Ni är så söta!:)

Fina vänner, ni är värda all lycka i världen! <3

2010-10-23 @ 14:33:03
Postat av: Emelinda

Naaaw ni är så söta båda två! Puss på er, saknar er!

2010-10-24 @ 15:43:48
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0