★ Klutt



Min man i väntan på maten på Heron



Som gravid är jag konstant törstig, så den största colan till mig är given!

Vi har varit uppe i Kungens kurva idag, åt lunch på Heron, letade tandborste på Media Markt men dom var slut.
Sprang in på SKHLM centrum och köpte lite på Panduro och Clas Olsson... Smet in på Biltema. Och sist men inte minst, Ikea.
Åh herregud vad folk!! Helt skadat!! Jag fick en kundvagn rakt på magen och ont som fan gjorde det, arg blev jag. Folk gick och stannade precis hur dom själva ville. En stackars tant på minst 80 år blev fälld av en galen vagndragare så hon FLÖG.
Att sätta sig i bilen och typ köa ut till motorvägen kändes som en fridfull oas. Oh lord.

Nu har jag väldigt tråkigt och bara bläar mig. Pysslade lite med adventsljusen...



Med lite ljus från Ikea...



...Men siffror från Rusta och glitter från Panduro så blir det=



...4 st adventsljus =)

Jag är verkligen färdig med att ha tråkigt på kvällarna nu... Är så otroligt redo för att sköta om en liten bebis!
Det är för tråkigt att ha tråkigt... Man blir så uttråkad ;) hahaha

Det knackade på dörren förut och där står några ungdomar och SKRIKER Bus eller Godis!!! Dom var inte ens utklädda, gav dom några Juleskum och dom ville ha mer, då kom fler ungdomar "Men, va, får vi inget?? Fick dom skumtomtar??"
Jaa...men nu är dom slut, tyvärr. Säger jag. Vet ni vad jag får höra då? "Men vafan, jävla fitta!!"
Börjar jag bli gammal eller beter sig dagens ungdom sådär?? Knackar dörr och tigger godis och när dom inte får nåt så kallar man folk för fitta? Jag blir fan mörkrädd... Det är gulligt om det kommer små utklädda barn och räcker fram en liten skål, det är ju bara så himla gulligt! Men detta...nä jag vetifan. Usch är det enda jag får fram.

Snart åker Micke och jobbar...Jag ska väl gå och lägga mig eller nåt. Finns ju ingenting att göra!! Har så mycket sammandragningar ändå så det är väl lika bra att lägga sig. Jag längtar nåt så förbannat mycket otroligt till 11/11 och 1/12.
1/12 ger mig pirr och längtan är enorm!!!!!! Wiiiiiiiiii!!!!!!

Imorgon ska jag åka till optikern i Nyköping. Dags för nya glajjer! Ska bli kul med nytt. Behövs!

Nä, jag ska väl helt enkelt ta och borsta mina tänder och krypa ner till kojs. Ååååå bebisen, du är efterlängtad, mamma vill ha något att göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0