★ Nöjd



Igår fick jag en Smoothie maker, blommor, en tröjja, en väska och så fick bebisen en fleecejacka =)
Idag ska jag få en till present från andra syrran, lyx =)

Hade en jätte bra dag igår!! Är jätte glad över mina presenter, tack så jätte mycket!!
Igår var mamma,pappa och syrran här. Och Williams 2 kusiner. Det var skönt att dela upp det, idag kommer svärföräldrarna på fika... Men vännerna har jag inte bjudit in för jag tycker inte vi ska fira mig ;) Men ändå så kom Cammen igår med en sån fin present, vilket gav mig ångest. Jag fick ett presentkort på en timmes Thai fotmassage= HALLELUJA! Mina trötta gravidfötter behöver verkligen en härlig genomgång. Ska boka in mig så fort jag bara kan!!

Micke och William sitter och spelar tv-spel. Fifa... Båda är Djurgården. Såklart =D

Ikväll hoppas vi på att William vill sova hos sina farföräldrar så vi kan gå på bio. Han vill inte säger han och man kan ju inte tvinga honom... Hur gör man då?? haha... Vi vill verkligen gå på bio ju... Lite mystid ihop!

Ojojoj vad William babblar, hur orkar  han??

Jag längtar tills 11/11!! Och den 9:nde för då ska jag ju ha TW party, wooooooo =D

Kommentarer
Postat av: camilla

jag längtar också......=) Till båda datumen....=) Så spännande den 11:e !

2010-10-30 @ 10:38:27
Postat av: Matilda

Hehe ja den 9de blir kul, då kommer jag med mina byttor :D

2010-10-31 @ 07:33:30
URL: http://alice-esmeralda.bloggplatsen.se/
Postat av: Super Linda

Ser ut som om Micke sneglar snett på babben i bakgrunden... hahahah!!

2010-11-01 @ 22:05:28
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0