★ Herregud



Såhär ser jag ut just nu, på bröstet, magen, övre armarna, hakan, nacken, hårbotten och nu börjar det komma i ansiktet också. Nu vet jag varför jag haft feber och migrän och varit sänkt som ett vasaskepp. Vattkoppor! De börjar bli vätskefyllda och jag känner mig som ett äckel! Jag är trött som ett as, har FRUKTANSVÄRT ont i nedre ryggen, konstant huvudvärk och återkommande feber. Har ont i huden, Jag mår illa och äter knappt. Fick i mig lite ris förut. Bättre än inget!

Jag önskar inte det här till NÅGON i vuxen ålder! Trodde verkligen att jag har haft vattkoppor men oj så fel jag hade...

Jag som trodde att Linnéa var skyddad i 6 månader eftersom barn föds med antikroppor när modern haft vattkoppor. Men då är det bara en tidsfråga innan den tredje insjuknar... Giv mig styrka!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men uscha =( krya på dig tjejen !!

Kram ( har redan haft så det smittas inte :P )

2011-04-20 @ 18:22:26
Postat av: Sofija

Usch usch!:( Stackare vad jag lider med dig!

2011-04-20 @ 18:55:30
Postat av: therese

Lukas ser likadan ut nu,se om det är det på han med.

2011-04-20 @ 20:22:55
Postat av: Linda

Kramar om i massor... Tänker på dig lilla syster yster <3 Älskar dig!!!

2011-04-20 @ 20:48:50
Postat av: micke

Nu har jag två st som är prickig korv. Jag tycker synd om er. Vad bra det går att ställa om från natt. skit också vaknade efter ca 40 min att william skrek i sömnen. Så nu kan jag inte sova.

sov bara 4 timmar i morse borde vara sjukt trött. Men adrenalinet pumpar just nu så. Hoppas på några timmar sömn. ja ja bara att. bita i hopp. Det finns de som har vattenkoppor skulle inte vilja bytta:-P

2011-04-21 @ 03:07:58
Postat av: Emelie

Men kära du...fy vad jag tycker synd om dig. Hoppas att du fått medicin så det blir lite lindrigare. Skickar massa kramar till er alla!

2011-04-21 @ 08:52:37
Postat av: Emelinda

Älskade vän, jag tycker sååå synd om dig!!

2011-04-21 @ 16:04:37
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0