★ Kyckling med ståfräs

  

Hon är inte så överförtjust i bumbu stolen tyvärr, kanske blir hon trött fort i den? Trodde hon skulle älska den men jag hade fel =P

Överallt så ser jag artiklar och dokumentärer om flygplansolyckor... Vart än jag blickar så finns de där. I mina drömmar också... Jag är oerhört flygrädd och det begränsar mitt resande ut i världen. Jag fullkomligt avskyr att flyga och jag gråter som ett barn. I sommar ska vi åka till Disneyland i Paris. HUR ska det gå? Jag har en sådan enorm ångest redan nu *andaaas andaaaas* Och nu står det på Aftonbladet det första man ser om Air FRANCE som störtade i atlanten. Känns som ett tecken, vi ska inte flyga. Vi kommer att dö. Vad gör man åt flygångest? Jag måste till doktorn och få ut lugnande till resan. Men hur gör jag nu fram till det att resan bär av? Hjälp mig pliiiiiiis =/

Jag tog barnen ut i solen tidigare idag, William cyklade premiärturen på nya cykeln medans Linnéa sussade i vagnen. Lämnade in min Keno och hade vunnit 117 kr WOHO! Rich girl ;) Pumpade Willes däck och stannade sedan hos Fitri, lägrade hennes soffa en stund och pratade lite skit.

Håller på med en fotobok på Fuji men Adolf Hitler vad galen jag blir! Det är ju svårt?? Får inte till någonting... Säger som Pippi: "Ingen ordning på allting! Man hittar ju inte vartenda dugg!" Så Cammen ska hjälpa mig imorgon, räkna med att Nr 50 samt Nr 17 glider ner i våra magar. El Traditione =P

Igår så påskpysslade vi! Jag förstår inte varför jag glider ur ramarna vad gäller behärskning?



Det bara råkade bli så... Kunde inte kontrollera mig! Fick nån form att påskdemon inom mig,,,

 William gjorde en vacker dam med fjäderhatt tillsammans med sin make med rosa mage!

 Micke fullt koncentrerad...

Nähepp, dra en dusch kanske så man inte luktar gammal huggorm imorgon när jag vaknar!

Tjoflöjt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten Donna ni har =) Så söt !



Kolla in Linda Thelenius blogg, hon skriver om just flygrädsla.Hon får hjälp av olika personer.

Kan vara värt o kika in =)

www.lindathelenius.se



Glöm inte att det finns tjejkläder om du vill ha :P



Ha en härlig dag =)

2011-04-05 @ 10:55:51
URL: http://mejlon.blogg.se/
Postat av: micke

Du är så söt min ida när du är flyggrädd. Vert du varför du se så många olyckor just nu? Bara för att du ska ut och flyga. Det är så varje gång du ska flyga då märker du att plan dycker lite för långt med nossen.

Älskar din kåt kyckling. Den ska du vårda ömt. puss

2011-04-06 @ 04:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0