★ Åh så liten

Hittade bilder på vår turkiet resa -08...Ååååh Wille var bara 2 år <3















Man kan bli sittandes i flera timmar med att kolla på kort! Och man inser vad mycket man har att framkalla... Herregud.
Blir ju 1000 kort. Lätt. Sist framkallade vi 200 st och det var bara en procent av vad som finns...

William sover hos sin farmor och farfar inatt. Det var jag och Micke som ville det, ja alltså William också såklart men det var vårat förslag. Vi är trötta och slitna och känner oss som usla föräldrar idag. Därför tyckte vi att han skulle få det roligare hos farmor. Imorgon ska de åka till Hjortensbergsbadet. Oj vad kul han ska ha lille prutten <3

Eftersom Linnéa sover till 10 på mornarna så innebär även detta att jag får sovmorgon, vilket jag längtar något enormt till! Linne sover 12 timmar per natt och vaknar bara 1 gång och äter mellan 5-6 och fortsätter sen sova till 10... Varför i hela friden är jag ändå trött då för? Hon är ju makalöst bra att sova på nätterna, vi är bortskämda! Hon sover verkligen hela nätterna, i sin säng...hon sover när hon äter och sover när hon rapar...hihihi... =)

Ikväll ska jag och Micke titta på film och ägna oss varandra, det var länge sen sist eftersom jag går och lägger mig så tidigt annars. Men nu ska jag vara uppe lite längre, ligga i hans knä och glo på film =)

Fick svar på cellprovet jag lämnade på efterkontrollen. Var nervöst som fasen att öppna kuvertet!! Men tack och lov så var allt normalt =) Tack!!


Kommentarer
Postat av: Sofija

Hihi, mini-Wille. Så söt:)

2011-04-11 @ 11:15:42
Postat av: Emelinda

Naaaw lilla plutten!! <3

2011-04-11 @ 20:04:57
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0