★ övertrött

Min fina Linnéa har somnat i soffan, efter en skrikig kväll där ingenting dög så däckade hon till slut i soffan



Majvor kom förbi på besök. Det var så mysigt. Och hon hjälpte mig med Linnéa så jag fick lägga fokus på William samt natta honom ifred. Eftersom Linnéa skrek för full hals. Tycker så synd om henne när hon blir så här övertrött. Sömnen har verkligen inte fungerat alls idag! Hon sov i vagnen på min promenad imorse och 30 minuter vid 12 snåret, annars har hon varit vaken heeela dagen. Nu verkar det som att hon vaknar... Varför kommer hon inte till ro? Min lilla snörpa...

Har köpt en crosstrainer idag! Har inte haft tid att använda den just idag men imorgon kväll, när Micke är hemma så ska jag svettas på den =) hihi



Snygg va?? ;)

Den här veckan har ju varit lite ledsam efter läkarbesöket med Linnéa. Jag har haft svårt att sova och grubblar alldeles för mycket. MEN det kommer gå bra. Visst?

Hon väger nu iallafall 5425 g. Stor tjeja. Fast William vägde 1 kg mer i samma ålder. Men han har ju alltid varit en dunderklump så ;)



Mina bästa, fina <3



Hon älskar sin Hello Kitty



Nähepp, hon sov inte länge, got to go!

Kommentarer
Postat av: Sofija

Det KOMMER att gå bra! Du får inte tänka något annat även om jag förstår att det är svårt att låta bli.



Hör av dig om du behöver prata.

Puss på dig min lilla mört

2011-02-17 @ 22:02:16
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0