★ Gudföräldrar?





Tack för att ni finns mina små älskade barn! (William är grön i håret efter en spray)

Tog en promenad idag, till badhuset. Simmade mina 30 minuter, nästa vecka så ska jag öka till 45 minuter.
Familjen kom och hämtade upp mig när jag var klar så då åkte vi till Sophia och Roger med "lilla" Lukas.



Lukas The Dunderklump! Helt sjukt hur stor han är alltså...yngre än Linnéa och sååå mycket större.

Hur gör man när man inte kan bestämma gudföräldrar? Har 2 par att välja mellan... Och satan vad svårt det är. Hur ska man tänka för att välja rätt? Blir lite smågalen på det här! Hilfe!!!!


Den här månaden:

Så jobbiga frågor =P Ni vet ju vad jag har gjort den här månaden, skriver ju varje dag...
Orka skriva allt man gjort?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

För mig är gudföräldrarna några som jag kan se som "nya päron" till mitt barn ifall jag själv skulle gå bort. Några som visar engagemang i mitt barn och är en förebild för barnet genom livet.

2011-02-13 @ 18:42:30
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Cattis

Håller med Emelinda. Du får känna efter, vilka skulle du helst se dina barn med. Några som får dina små pluttbarn att känna sig trygga.

2011-02-13 @ 21:42:44
Postat av: micke

Man kan ta en av varje par:-)

Det är svårt att välja gud föräldar.

2011-02-14 @ 09:47:57
Postat av: Jennie

man behöver inga gudföräldrar=D

2011-02-14 @ 10:28:17
Postat av: Jossan

Åh Ida, eran dotter är bedårade sööööt! <3

Hoppas ni kan bestämma er för vilka som ska vara hennes gudföräldrar, det är svårt, i know :) Kram

2011-02-14 @ 18:13:45
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0