★ Kändisar och hängande tant tuttar

Gårdagen var lite sisådär, med en skrikande liten Linnéa mest hela dagen så önskar jag att det fanns öronproppar! Cattis var här på besök men vi fick ju ropa till varandra för att höra vad vi sa! Hon vägrade ta bröstet på hela dagen så jag fick pumpa. Spännande... Det var verkligen kaos igår, jag hann inte med att göra nånting! Såg ut som Hitler varit här och smällt några bomber! Mitt i kaoset så ringde Williams kusin för att fråga om de skulle åka skridskor. Så mormor kom hit och tog med Wille till isbanan. TACK! Tror inte hon anar hur mycket det betydde... Synd om Wille att vara inlåst med en skrikande bebis en hel dag.

Idag sov jag till 9 i våra nya fina satinlakan. Sååå sköna! Kommer garanterat att köpas hem flera såna.

Vi åkte till skärholmen för lite shopping! Var inne på Make Up Store och köpte Wonder powder. Den jag har nu är sommar Gobi nyans så den är väldigt mörk. Köpte också Bodybutter Mango inne på Body Shop.

Inne på Cubus så fyndade jag kläder utav bara helvete rent ut sagt. Plockade på mig 6 plagg för 29/styck. Micke fick en college tröja och så blev det trosor till mig.

                                              

Begav oss sedan till Ikea för lite lunch, så jäkla billigt med en måltid för 16 kronor!!

    

Vi såg Susanne Reuter och Stina Rautelin. En finlands svensk kvinna kom fram till mig och frågade om en pojke som var ledsen var min son. Nej svarade jag och tyckte att jag kände igen henne som fan! Sen kom jag på det, min lilla hjärna kunde tänka för en gångs skull =P Lena ifrån Beck...

Det inhandlades lite billigt skräp, mest till dopet, men även en necessär för 15 kr att ha mitt smink i.

Tanken var att vi skulle storhandla mat också, men vi tyckte synd om barnen så vi tar det imorgon istället. När vi är William fria, han ska sova hos sin farmor.

Kläderna från Ellos kom också! Jag kunde ha kläderna så det var ju najs! Ångrade att jag inte beställde större storlek men det gick ju ändå =) Så nu är det bara dopkorten som ska komma med posten sen har allt jag väntat på kommit =)

William fick Lego Ninjago att bygga ihop, han var strålande glad!!

   

Medans han grejjade med det så drog jag och simmade! Var ensam i poolen tills en lastgammal tant äntrade vattnet. På sig hade hon en urtvättad baddräkt som gick ur modet redan 1936. Att simma bakom henne gjorde mig nervös, för denna dam läckte säkerligen urin vid varje simtag. Har nog aldrig hållt huvudet så högt över ytan någonsin? Det roligaste var när hon ställde sig upp för att vila en stund, hon log mot mig samtidigt som hela hennes bröst hängde fritt ut från baddräkten...
Och pricken över i:et var hennes tjusiga badskor...

I omklädningsrummet så förundrades jag över ungdomarnas badmode... Vad hände med bikini? Nä, dubbla BH:ar, trosor och shorts ska det tydligen vara. Den andre hade linne över sina 18 lager med BH:ar... Jobbigt att bada med så mycket kläder på sig? Har dom fattiga föräldrar som inte har råd med badkläder från Haléns eller ska man verkligen bada i sina UNDERKLÄDER?  De pratade om att de ville pierca navlarna men att deras mödrar sa nej. Konstigt, kom fram sedan att de var 12 år!!! herregud... Jag känner mig så gammal.

Nu sitter jag här iallafall...William sover, tacosen ligger i magen, Linnéa babblar med Micke som äter fågelfrön. Usch?
Och imorgon blir det barnbasar i Västerljung, sedan storhandling på Willys. Måste nog åka in till stan också då jag fick mejl av Polarn o Pyret att de har halva priset på fleece jackor. Som vi köper varje år till honom. Erbjudandet gäller endast i butik så vafan, 170 spänn för en fleecejacka iställer för 395? JA TACK ;)

                                         

Hoppas på att vi ska kunna se på film nu snart. Vampire Sucks... =)
             

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Jag ÄLSKAR det där pudret!!! Det bästa någonsin! och bodybuttern är också underbar :) Har cocos skrubben också.

Köttbullarna för 16 spänn är skitgoda! Kanske just för att det är så billigt :)

2011-02-25 @ 21:40:34
URL: http://isabellsmam.blogg.se/
Postat av: micke

Ligger här och läser ... Jag tyckte det var sjukt kul med tanten som badade. Ha ha ha. På söndak ska jag börja jobba natt igen tänkte att jag skulle försöka vända dygnet lite men det känns som att det inte kommer att gå. Nu ska jag sova god natt

2011-02-25 @ 23:00:32
Postat av: Sofija

Vilken fin ny design du har!:)

2011-02-26 @ 13:52:26
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0