★ Willys

Slöpitt Ab. *gääääsp* Micke började extra tidigt idag, åkte redan kvart i 11 i förmiddags, men kom hem till 18 så det var ju mys! Nu har vi nyss ätit mysmiddag och haft familjegos i soffan! Alla älskar när Micke kommer hem, tillochmed katten blir lycklig och kommer från sin gömma och kurrar.

Jag tog barnen och åkte till Willys idag. Veckohandlade flera påsar!



William drog en vila i bilen. I baksätet satt syster och snarkade... Det var bara jag och radion ett tag= Skönt ;)

Hur hade livet varit utan körkort? Det är utan tvekan den bästa investeringen jag gjort! Sjukt tråkigt att plugga och kostar mer än skjortan men så otroligt värt det! Utan körkort vet jag inte hur jag skulle klara vardagen. Har man aldrig haft körkort så vet man ju inget annat, men skulle jag förlora mitt så går jag under på mindre än 15 minuter!! Det kan jag garantera! I 7 år har jag haft mitt älskade kort. Love you driver license ;)






Jag ramlade idag =( Slog i benet och armen, kände av lite i rumpan också. 3 minuter senare så halkade jag till så jag sträckte muttan. Det var ju mindre skönt!!! Men tur att jag in te ramlade den gången för då bar jag donnan i bilstolen... Tyckte extremt synd om mig själv faktiskt =(
William pratar om sommaren varje dag, om stranden, blommor och fjärilar. Ju mer han pratar om det, desto mer längtar jag! Till våren...ååååååh!!

Fråga 11

Mina syskon:

Jag har 2 äldre systrar!

Linda är 29 år, men inte så länge till då hon bli lastgammal 15 Maj.
Hon är gift med Kristoffer och tillsammans har de sonen Kim Af Damp Von ADHD light ;)
Han är född 08 och är överallt och ingenstanns jämt, han gör sina föräldrar gråhåriga och det tycker resten av oss är kul då våra söner är lugna som filbunkar =P hahahaha

De bor i Södertälje och Linda jobbar som larmoperatör... På fritiden så...hmmm... vad gör du på fritiden Linda? Jag vet inte om hon hinner ha någon fritid?? haha...

Mina andra syster heter Jeanette (Janet) är snart pensionär då hon är ruskiga 32 år (gud va gammalt) hoho ;)
Hon är singelmamma och bor i Trosa med sin son Benjamin som är 7 år.
Hon tillverkar filter på Camfil och verkar trivas bra!

På fritiden så solar hon typ jämt och tränar mer än jämt! Är det inte solning så är det gymet, är det inte gymet så är det självtortyren SPINNING. Tvi vale, att man frivilligt går på spinning har jag svårt att förstå ;) Nä, tacka vet jag bilringar och soffhäng! Man ska njuta av livet, inte lida ;)


Kommentarer
Postat av: Micke

Du är sjukt duktig. Det var inte alls för länge du inte VILLE handla själv. Jag sa det till dig men det kom du inte i håg. Älskar.dig

2011-02-05 @ 16:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0