★ segmört



Tja!! Idag blev jag 2 månader =) Stora tjejen, jag pratar och skrattar och det tycker min familj är underbart =)

Herregud vad det regnade inatt! Hade fönstret lite öppet och lyssnade på det underbara regnet när jag ammade Linnéa. Men blev väldigt kissnödig flera gånger under natten av allt porlande =P haha

När vi vaknade sen så var det ju nästan snöstorm! Min tanke direkt var ju Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Jag ville ju ut på en promenad efter att jag lämnat William på dagis. Jag åkte hem med donnan och sov istället...
Sen kom Cammen och Casper förbi på lite mys!

Men nu så har jag varit och simmat samt tagit ut Linnéa på 1 timmes promenad! Duktigt va?? ;) hihi

Tittar på Sofias änglar och undrar, när man är förlamad från bröstet och neråt, känner man då när man är kiss och bajsnödig? För man har ju ingen känsel... Eller?

Fråga 15:

Mina drömmar

Mina dömmar är att min familj får leva ett långt och lyckligt liv! Såklart.

Annars så är det att få bli ekonomiskt oberoende, kunna ge bort miljoner till min familj och ge dom fina hus att bo i. Köpa bilar till dom, och körkort till syrrorna. Betala av deras lån och bara ge dem ett härligt fritt liv.

Att bygga hus som jag själv designar från topp till tå! Ha mycket mark, ett litet stall med mina 2 tinkerhästar och fina hagar. 

En merceders bil, combi är något jag drömmer om! Någon dag i livet ska jag äga en merceders. Så är det bara!!

Massvis med mera drömmar har man ju, men då blir detta inlägg tjock som en bibel.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Grattis till lilla sötfisen på hennes 2 månadsdag!!!!! Söt som socker =)

2011-02-09 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0