★ Fiskspa

Startade dagen med supermysigt morgongos tillsammans med mina underbara barn i sängen.
Efter att jag lämnat William på dagis så gick jag en promenad på ca 1 timme. Det var strålande sol men satan så kallt! Tur att jag hade min snygga Djurgårdsmössa på mig, annars hade jag nog dött...

Bjuppar på lite bilder från promenaden:









I denna kyrka ska Linnéa döpas







Någonting som jag verkligen skulle vilja prova på är Fisk Spa.
När snubbiga små fiskar käkar på ens fötter



Verkar skitläbbigt men jag antar att fötterna blir fina som snus efteråt...
Ska nog kolla upp det här lite närmre, priser och så.

Idag blir det kotletter i sås till middag. Långkokta kotletter som blir lika mört som kalops. Yummi!!
Äts med kokt potatis och äpplemos. Och lite gelé och knäckebröd. *kurr*

Imorgon slipper jag laga mat =O Helt sjukt! Overklig känsla. Cammen bjuder på lunch och mamma bjuder på middag då hon fyller år! Kommer bli jobbigt med allt gott fika imorgon =( Men jag får försöka att tänka positivt =)
Men min mamma kan baka hon och att få sitta och titta på allt saftigt underbart fika kommer få mig att halvdö!

Ikväll blir det ingen simning då det är simskola och massa skräp. Men imorgon har jag planer på att simma igen =) Men ack så tråkigt det är alltså. Runt runt i bassängen, varv efter varv... Klockan går saaaakta och jag tittar på den hela tiden! haha... men att det är så fruktansvärt tråkigt gör att jag känner mig lite duktig efteråt. Att jag ändå gör det...

Min huvudvärk går aldrig över. Är vidrigt sugen på godis. Socker. KEXCHOKLAD! Gaaaah.... Give me... Men nej, fick ta ett äpple istället. Gott det med men går inte att jämföra med en drömlik kexchoklad.

Fråga nummer 16:

Min första kyss:

Jag är lite osäker men jag tror att det var Patrik Martinell? Eller Fredrik Ahl? Jag kanske är helt ute och cyklar, sånt här borde man ju komma ihåg? Tråkigt att jag inte har någon rolig story om min första kyss =( 

Jag kan berätta om min och Mickes första kyss istället =P

Jag var hemma hos honom på nyårsafton 2000/01 då han hade bestämt sig för att vara nykter och inte umgås med någon av olika omständigheter så jag åkte dit. Kär utav bara helvete!

När raketerna utanför började smälla så kröp jag in i hans famn och han gav mig en kyss <3
Jag var så lycklig och ville aldrig åka hem...Att det skulle dröja ytterligare 2 månader innan vi blev tillsammans drev mig till vansinne, men men, här är vi idag =) 

Kommentarer
Postat av: cammen

hehe...., Ida!!....Fredrik Ahl.......=) hihi! jag vill minnas att du inte baaaaara kysste honom......hehe...., eller......säger bara en sak....."daddys armchair...." =)

2011-02-09 @ 21:35:01
Postat av: Ida

Du! Jag är oskyldig i din pappas stol! Jag ville ju bara hem,var

rädd ju! Haha

2011-02-10 @ 07:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0