★ testing test

Hej hopp! Sitter här i soffan med 2 fina små barn. Surfar på min nya mobil :-) jag fick ju min Samsung jet av Micke men den slutade fungera så vi lämnade tillbaka den. Kom därifrån med en Samsung galaxy s. Den är ju super avancerad! Herregud. Blivit galen 18 gånger om inte fler! Haha. Det är ju mer dator än telefon! När jag var uppe i natt så var det ju snöstorm ute! Nu regnar det. Jag längtar till våren när det är töväder. nähepp, jag skulle bara dra en testblogg från nya telefonen. Adjö

Kommentarer
Postat av: Fitri

Don't worry!! Du kmr att lära dig mobilen på ett nafs.. Konstigt att texten är mindre när du mobilbloggar?? Eller är jag blind?? =P

2011-01-16 @ 21:56:45
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag brukar ha på fet stil när jag bloggar men inte på detta inlägg. Thats why ;-)

2011-01-16 @ 23:17:35
Postat av: Sandra

Vi ska bara flytta ner två våningar :)

Samma trapp o allt så det är superb!



2011-01-17 @ 11:32:13
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0